|
trefor - waoo skift til TDC |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
eichmeier
Super bruger Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Marts-2016 kl. 14:32 |
Ja, TRefor har jo været så "søde" at sælge deres bredbånd til TDC, så jeg har lige fået en KÆMPE HOME TRIO BOX tilsendt, som jeg nok skal bruge i stedet for den router fra WAOO.
Men kan jeg ikke sætte min egen router på i stedet ? Kommer ikke til at købe nogen TV pakker ved dem, da jeg ikke bruger det mere. Andre der har den router og har nogle erfaringer med den, kan ikke forstå den skal være så stor. /eichmeier
|
|
lydemann
Bruger Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal bede dem om at fjerne deres begrænsning inden du kan sætte din egen router op
|
|
spiffmann
Ny bruger Oprettet: 24-Januar-2011 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du haft held med det?
Står med samme udfordring. Havde en ny meget velfungerende router. Men er nu tvunget til at køre med TDC boxen
|
|
lydemann
Bruger Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal bare ringe til dem. De kan ikke tvinge nogen til at bruge deres "lort"
Evt. true dem med advokat. Virkede for mig
|
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
lydemann
Funktioner
Tak(0)
|
sikke noget sludder. det står ingen steder
|
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke selv adgang til dem, men du må have læst dem igennem ? Hvis det ikke er en betingelse for at have få forbindelse hos dem, er det selvfølgelig bare om at komme i gang.
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
lydemann
Funktioner
Tak(0)
|
I må læse et andet sprog på Sjælland. De sender en router uopfordret og regner med at folk ikke klager.
Hvis man har en router i forvejen man er glad for kan de ikke tvinge dig til bruge deres.Deres understøtter kun N" teknologi. Jeg havde lige købt en med AC teknologi som er 10 gange hurtigere. |
|
quarkir
Funktioner
Tak(0)
|
I er skiftet fra Waoo til TDC/Yousee og derved et anderledes setup, som muligvis kan medføre ændringer hos den enkelte forbruger. Det aner jeg så ikke, om er tilfældet hos jer. Men selvfølgelig kan en udbyder have krav til at man bruger deres udstyr, af flere årsager. |
|
mvh
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg må også indrømme jeg frygter skiftet, har 250/250 gennem Waoo, som lige er overtaget..
har efter flytningen desværre mistet mit gamle Modem setup med WAOO og fik en wierd router med ikke funktionel wifi, efter lidt tinkering og min AC68 i enden, så har jeg faktisk fået det til at køre "OK" kostedfe dog også en fast ip, men nu med TDC.. heldigvis betaler firmaet det hele, så hehe den kommunikation skal nok blive sjov.
|
|
lydemann
Funktioner
Tak(0)
|
Det svarer jo til at du får en Dacia tilsendt og du så er tvunget til at køre i den. Det giver jo ikke nogen mening.
|
|
quarkir
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
mvh
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |