recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - trefor - waoo skift til TDC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

trefor - waoo skift til TDC

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2016 kl. 09:48
er der noget her i verden der giver mening når det drejer sig om TDC.
Jeg ved bare at de ikke kan tvinge dig
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2016 kl. 15:43
selvfølgelig kan de det, når bare ændringen i aboonomentbetingelser er varslet med samme længde som ophørsvarsel.
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2016 kl. 17:49
Jeg havde ingen problemer da jeg ringede til deres support.

Jeg sagde til dem at jeg ikke ville bruge deres router da jeg selv havde en.
Han fortalte at der ville gå ca 2 timer inden min egen router virkede.
Efter 2 timer var jeg på nettet med min egen router.

Han fortalte dog at de stadig ville sende en router til mig, som jeg bare kunne gemme
hvis jeg skulle få brug for den senere.
Den er dog aldrig dukket op.
Til top
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2016 kl. 19:37
Nu gider jeg ikke denne diskusion mere. du kan jo se der er andre der også har ringet.
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 12:27
Ring til dem og bed om, at få det registreret. Der skal for så vidt blot ændres til at køre uden VLAN-tagging ind ved TDC (og selvfølgelig rettes i registreringen), men der er ingen problemer i at benytte egen router, såfremt det blot sker via 'den korrekte vej'.
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu