|
T-rex Conax og Smartwi |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
fik det her med posten idag
http://viewitem.eim.ebay.dk/Original-SMIT-Conax-CI-Modul-CA-Module-CAM-MPEG4-CAS7-HDTV-3D-TV/320929245132/item
det virker fint så t-rex er skrottet
|
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
||
har du nogle problemer med at canaldigital kort ikke kan opdatere i smartwi jeg har fået problemet for ca 3 mdr siden så det skal lige en tur over i cam modul også virker det igen
|
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
||
Jeg tror det har noget med pairing at gøre. Da jeg for nogen tid siden købte multiroom fik jeg en box og et kort. Kortet røg over i Smartwii, men efter nogen tid virkede det ikke. Så røg det over i boxen, og efter 1 time virkede det igen. Talte med deres service, som oplyste at det kort var paired med boxen, og at det gamle kort var et kort uden pairing. Så hvis det er det der er problemet, så prøv at ringe til dem for at få skiftet dit kort ud til et "non" pairing kort
|
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||
![]() |
|||
||
ja jeg fik tilsendt et nyt kort for ca 1/2 år siden så har jeg sikkert fået den nye type. men det nye kort er ikke kodet til cam modul så det er da lidt underligt
|
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |