recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - T-rex Conax og Smartwi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

T-rex Conax og Smartwi

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 19:46
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

jeg har nu brugt smartwi og t-rex i 1 år og vil gerne finde en løsning på de hd kanaler.
ved i om t-rex understøtter hd kanaler?
Hvad er t-rex?
Har selv en løsning med SmartWii og 2 Smidt Conax CAM. Det har kørt i flere år. problemfrit, også med HD
jeg har også et conax cam ibrug
ja jeg kan godt købe et conax mere men jeg vil da fortrække at bruge midt t-rex nu når jeg har det.
mvh
har du nogle problemer med at canaldigital kort ikke kan opdatere i smartwi
jeg har fået problemet for ca 3 mdr siden
så det skal lige en tur over i cam modul også virker det igen
Mvh
Svsommer
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 17:46

Jeg tror det har noget med pairing at gøre. Da jeg for nogen tid siden købte multiroom fik jeg en box og et kort. Kortet røg over i Smartwii, men efter nogen tid virkede det ikke. Så røg det over i boxen, og efter 1 time virkede det igen. Talte med deres service, som oplyste at det kort var paired med boxen, og at det gamle kort var et kort uden pairing. Så hvis det er det der er problemet, så prøv at ringe til dem for at få skiftet dit kort ud til et "non" pairing kort 
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Jeg tror det har noget med pairing at gøre. Da jeg for nogen tid siden købte multiroom fik jeg en box og et kort. Kortet røg over i Smartwii, men efter nogen tid virkede det ikke. Så røg det over i boxen, og efter 1 time virkede det igen. Talte med deres service, som oplyste at det kort var paired med boxen, og at det gamle kort var et kort uden pairing. Så hvis det er det der er problemet, så prøv at ringe til dem for at få skiftet dit kort ud til et "non" pairing kort 
ja jeg fik tilsendt et nyt kort for ca 1/2 år siden så har jeg sikkert fået den nye type.
men det nye kort er ikke kodet til cam modul så det er da lidt underligt
Mvh
Svsommer
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu