recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Triangle højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Triangle højtalere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas2610 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-November-2018
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas2610 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Triangle højtalere
    Sendt: 13-September-2020 kl. 01:15
Nogen som har erfaring med højtalere fra Triangle, evnt. ved hvor man kan lytte til dem?
Eller er eneste mulighed i DK, at købe hos Hifi-freaks...
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2020 kl. 21:10
ja lidt, triangle borea bro2

Jeg synes ikke toppen er så jævn,smooth, har hørt nogen sige den skal spilles til i omkring 150 timer (diskanten), god følsomhed og fornuftig mellembass, går rimeligt ned i dybden, bro3 skulle være en del bedre på det område.

Ofte betegnes mellemtonen som værenede en af dens forcer, synes den er god men samlet set ikke så jævn

Ikke så slag kraftig ved alm lydstyrke i bassen som mine små Defenitive Technology Demand D7 måske lidt mere jævn og dyb, måske lidt for jævn i forhold til mine Demand D7 og mine har en mere jævn og behalig top samt et bredre perspektiv


Redigeret af gasolin - 17-September-2020 kl. 21:12
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu