recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Triangle Magellan Duetto SW2–High-End standerhøj.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Triangle Magellan Duetto SW2–High-End standerhøj.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ted Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Januar-2013
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Triangle Magellan Duetto SW2–High-End standerhøj.
    Sendt: 23-Maj-2020 kl. 12:26

Stander modellen af Triangles flag-ship serie, Magellan. Spiller super detaljeret med kraftig og tight bass. Bruger nøjagtig de samme komponenter som den store Magellan Grande Concert SW2 til 1.5 millioner DKK.

Den ene højtaler har en gammel transport-skade i laken på den ene side (se billede) og de har også mindre mærker, men som man dog kun ser hvis man går helt tæt på og kigger med det rigtige lys.

Stoffet til grillerne til højtalerne har også fået mindre skrammer i nogle kanter pga. opbevaring (har ikke brugt dem da jeg synes højtalerne er pænere uden). De kan dog trækkes om med nyt højtalerstof så de bliver som nye.

Der findes mulighed at lytte og kigge på dem i Virum (de spiller helt forrygende!). Sælger dem kun da jeg har købt et par store gulvhøjtalere.

Pris 12.000 DKK/sæt.

Har også et sæt standere fra Canton der passar meget fint sammen med højtalarne. LS 650, lavet i glas og aluminium, med meget flot finish og god tyngde. De har fået nogle mindre skrammer, men som kun ses hvis man nærstuderer dem (se billeder). Ny-pris 3.790 SEK, min pris 1.000 DKK.

Redigeret af Ted - 24-Maj-2020 kl. 15:36
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu