|
Triax 207 DVB-C problemer med mange kanaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
scope ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2013 kl. 22:37 |
Jeg har en Triax 207 DVB-C modtager - og her i dag 1. maj 2013 kunne jeg ikke modtaget et hav af de kanaler jeg plejer at modtage - fx ka jeg ikke se 3+???
Jeg har mellempakken i YOUSEE Håber nogen kan hjælpe? PS: Har opdateret min Triax til seneste version.
|
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=8970&zoneid=5
|
|
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Miaj:
Det "link" virker ikke - heller ikke, selv om jeg kopierer og sætter ind....Scope: Nåh, men det er IKKE din Triax, kabler eller andet, der er noget galt med - det er YouSee - som sædvanligt.
Redigeret af turbo2 - 02-Maj-2013 kl. 06:45 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |