recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Triax HD Modtager fra Boxer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Triax HD Modtager fra Boxer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
km29 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Februar-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér km29 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Triax HD Modtager fra Boxer
    Sendt: 02-Marts-2013 kl. 09:27
Har en triax HD Modtager med problemer. det er nu den fjerde modtager som jeg har fået fra boxer.
Den kan køre fint i et døgn måske mere men i perioder opstår en fejl. Først fryser billedet i ca 20 sekunder lyden er der stadig så efterfølgende slukker den og starter op påny. Det er som skrevet den 4 modtager som jeg har fået skiftet med dette problem, andre jeg har haft har også haft andre problemer. Er det bare fordi det er en triax modtager? Har andre de samme problemer?
Nu er jeg snart træt af at skifte den hvis det ikke hjælper. Hvis det er et generelt problem med denne type modtager forstår jeg ikke boxer bruger den. Ouch
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 15:06
Har en Trixa HD 505 fra Boxer, den virker fint.
Indtil vi fik DR3, der forsvinder lyden til tider, og kan kun afhjælpes med at slukke den vente 2 min og så tænde igen. Indtil vi fik DR3 virkede den fuldstændig perfekt
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 15:12
Har du smidt ny software på den?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 18:01
Prøv at lave en ny kanal søgning.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu