|
Triax IFA 388 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Autechre ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Oktober-2019 kl. 14:26 |
Hej.
Kort spørgsmål: Nogen som ved hvad en blinkende LED indikere på sådan en fætter? Antager der er tale om en fejl, da signalet er dødt rundt i paladset - så søger svar på, hvilken fejl den forsøger at indikere. Måske er det kort og godt et "udskiftningsmoden"-signal...? Har prøvet at kigge rundt omkring på Triax's hjemmeside, men synes ikke jeg finder noget brugbart... Der er signal ind - så det er ikke manglende indgangssignal der indikeres... På forhånd tak.
![]() Redigeret af Autechre - 05-Oktober-2019 kl. 14:34 |
|
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. For at andre ikke vil gøre det samme som jeg. Er der her et link til Triax IFA 388, 8 ports indendørsforstærker: Og jeg kan ikke finde noget on en LED i manualen: Hilsen Carsten. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |