|
Triax T - HD 505 va |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
km29 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2014 kl. 14:39 |
|
|
![]() |
|
km29 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Så må jeg se om det lykkedes .
Jeg har en Triax t- HD 505 VA Modtager som jeg stort set ikke har haft andet end problemer med siden jeg fik den for snart to år siden. den står for det meste tændt og når der kommer en udsendelse som jeg vil optage på min harddiskoptager opstår tit dette problem at under udsendelsen går billedet kold lyden er der stadig ca. 30 sekunder men derefter genstarter modtageren. kender andre dette problem og hvordan man evt. får dette løst. Jeg har det første år nok fået modtageren skiftet to- tre gange men ligelidt hjælper det. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jeg oplever "kun" at lyden forsvinder på DR3 med multikanal indstilling. Min står i standby når den ikke bruges, gider ikke optage mere. Har fået den byttet til en ny, da den første begyndte at genstarte af sig selv. Det gør den nye så heldigvis ikke - endnu!
Lever med den mgl lyd, da de få gange jeg ser DR3, kan få lyd ved at genstarte boxen eller slå over på stereo. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hvor har du købt den? Bed om at få pengene tilbage, eller en anden model.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Sluk for boxen når du ikke bruger den. Min gør det samme....
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |