recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Triggerboks et eller andet :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Triggerboks et eller andet :)

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2016 kl. 21:21
Sad og googlede lidt på dit spørgsmål om en rca til 12v Trigger. Jeg fandt bla følgende:

LINK

Redigeret af dr_schlemer - 12-Juli-2016 kl. 21:23
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 18:17
tak for det :) Jeg har fundet en udløbet annonce på dba, hvor den ikke var solgt. Nu har jeg købt den og håber at den så også kan registrere udgangen på min Raumfeld. 
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5310
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

tak for det :) Jeg har fundet en udløbet annonce på dba, hvor den ikke var solgt. Nu har jeg købt den og håber at den så også kan registrere udgangen på min Raumfeld. 
Er lidt nysgerrig, hvad måtte du bløde for den løsning? Smile

Mvh. JørgenT
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 19:28
400kr men de er ikke helt spildt, jeg kan nemlig også bruge hele pakken som speakercraft tilbyder med ll-one
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

400kr men de er ikke helt spildt, jeg kan nemlig også bruge hele pakken som speakercraft tilbyder med ll-one
super. Du må endelig skrive dine erfaringer, når du får det prøvet af.
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2016 kl. 15:09
Jeg kan fortælle at den virker perfekt ... Bortset fra at i****** har solgt mig en defekt ll-one. Den har en defekt potentiometer, så jeg kan ikke justere hvornår den kobler ud/ind. Men hva ... Jeg kan lodde en ny på ... Men hvor er det da træls.

Kan i øvrigt fortælle at den forbruger 4.3 kWh om året, cirka 9kr.

Redigeret af janLp - 16-Juli-2016 kl. 15:19
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu