|
Troede lige jeg havde bestilt et TV hos proshop. |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juli-2013 kl. 10:31 |
Afgav en ordre hos proshop i går aftes på et 42st60.
Da jeg så vågner næste morgen, kan jeg se at jeg intet har modtaget fra dem på mail. Ringer ind og forhører mig; Ingen spor af min ordre. Til gengæld er prisen på TV lige steget 300kr. Man skal åbenbart være vågen når man handler over nettet. Nu skal jeg vente ex antal dage før jeg kan bestille mit TV, gaaab. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og ordren er gennemført med kortoplysninger og godkend til sidst?
|
|
![]() |
|
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
Ja.
Men det er åbenbart meget normalt, forstår jeg. Noget med at de kører med timepriser. Hvis prisen på deres site så ikke er i overensstemmelse med prisen hos leverandøren, så kører ordren ikke igennem. Bare ærgerligt. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg har ikke meget fidus til Proshop.
Hapii og Merlin som vist er det samme sælger det til samme pris som Proshop.
For lidt mere kan du købe hos Expert som jeg klart vil anbefale.
Kender du din lokale forhandler kan du sikkert få en lille rabat med henvisning til nettet.
Hvorfor du skal vente forstår jeg ikke.
|
|
![]() |
|
Ok, går lige ned og forhører mig ved mit lokale pana center.
|
|
![]() |
|
Ok, Panasonic pusher havde ferielukket.
Købte ved Expert, Søborg: 6199 for 42ST60 1299 for BDT233 (= BDT230, håber jeg). Fik 100kr i rabat, lol. Til gengæld er det så købt i en fysisk butik. Redigeret af stenergut - 15-Juli-2013 kl. 11:36 |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Kan i hvert fald roligt anbefale Proshop. Har handlet flere gange ved dem og også haft brug for RMA et par gange, hvilket er gået glat og med god service.... Redigeret af thor-thor - 15-Juli-2013 kl. 12:34 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jamen tillykke med købet, jeg foretrækker til enhver tid en fysisk forhandler
![]() |
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Jeg har 2 x købt ved Proshop. Begge gange er det kommet retur til dem.
Den ene gang fik jeg et demo sæt hovedtelefoner. Det var ikke lige opgivet nogle steder at jeg købte brugt ![]() Den anden gang steg prisen med flere hundrede kr. på en NAS + harddiske. Jeg handler aldrig der igen.........
|
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Ved fjernsalg har man 14 dages returret. Ved at købe kan man altså "risikere" at få en vare der har været ude hos en anden kunde og returneret på returretten.
Hvorledes havde du tænkt dig butikkerne skulle kunne overleve hvis de ikke måtte sælge disse varer som nye? |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Indregne det i deres omkostninger, som alle andre.
Hint: De må IKKE sælge retur-varer som nye. Så må de sælge dem brugte med et evt. nedslag i prisen, som de så må indregne i deres drifts-omkostninger... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Tillykke med det.
![]() Ofte kan man bedre få dem til at give nogle Bluray med i købet.
Vil også foretrække en fysisk butik, frem for en ren nethandel.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |