|
Troede lige jeg havde bestilt et TV hos proshop. |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40576 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ligeledes, for så vidt at det er muligt. Min Reciver er dog købt på nettet, den forhandles kun i Esbjerg.
|
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
morten_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
|
Jo butikkerne må desværre gerne sælge returvarer som nye. Personligt mener jeg ikke, det er i overensstemmelse med Købeloven, men Forbrugerstyrelsen har sagt god for det. Varen skal dog fremstå som ny. |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
Det skægge er, at alle firmaerne du nævner i dit indlæg har samme ejer.
|
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Til gengæld viste jeg ikke at Expert havde samme ejere.
Det ændrer nu ikke ved at jeg synes det er bedst at handle i en fysisk butik.
Direkte kontakt mellem mennesker er klart en fordel.
|
||
![]() |
||
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
|
som en anden har påpeget, jo. det må de lige netop og hvad angår alle andre.. hah.. priserne online er så presset at butikkerne er nød til at køre deres forretning lige til græsnen lovmæssigt konstant. Den danske forbruger vil ikke betale for service og etik. Det er desværre et faktum. |
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
|
Jeg havde købt i Hi-Fi klubben til 6299kr og 1299kr og fået 3 års garanti. Men det er åbenbart vigtigt at få 100kr i rabat...
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
Jeg pointerede også bare, at Expert havde samme ejer.
|
||
![]() |
||
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
|
Det kræver jo at man er klar over at den mulighed eksisterer. |
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
|
Samme nummer lavede Proshop med mig i februar med en dyr bærbar, ordren blev udskudt dag efter dag. Efter vistnok 3-4 dage fandt jeg en anden forhandler, og har siden da ikke lagt én eneste øre hos dem.
|
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
![]() |
||
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
|
Kunne det tænkes varen var i rest? ![]() |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
|
||
![]() |
||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
|
Jeg har nu brugt proshop masser af gange uden problemer :) men jeg afhenter så også direkte fra deres lager i Aarhus. Super service i den forbindelse.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |