recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Troede lige jeg havde bestilt et TV hos proshop.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Troede lige jeg havde bestilt et TV hos proshop.

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2008
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fnulder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2013 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Oprindeligt skrevet af Fnulder Fnulder skrev:

Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Samme nummer lavede Proshop med mig i februar med en dyr bærbar, ordren blev udskudt dag efter dag. Efter vistnok 3-4 dage fandt jeg en anden forhandler, og har siden da ikke lagt én eneste øre hos dem.
Kunne det tænkes varen var i rest? Smile Nu arbejder jeg selv hos en online forhandler(ikke proshop) og rigtig mange af de kunder som bestiller restvare ser ikke det er en restvare de bestiller.

Man får vel en ordrebekræftigelse med estimeret leveringstid.

Jo men den kan stadig rykke sig. Især når vare er i rest.
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2013 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af Fnulder Fnulder skrev:

Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Samme nummer lavede Proshop med mig i februar med en dyr bærbar, ordren blev udskudt dag efter dag. Efter vistnok 3-4 dage fandt jeg en anden forhandler, og har siden da ikke lagt én eneste øre hos dem.
< id="adlesse_unifier_magic_element_id" style="display:none;">
Kunne det tænkes varen var i rest? Smile Nu arbejder jeg selv hos en online forhandler(ikke proshop) og rigtig mange af de kunder som bestiller restvare ser ikke det er en restvare de bestiller.

Det var IKKE en restvare, der stod til at være X antal på fjernlager dag efter dag. Deres forklaring var at prisen var steget hos leverandøren og de derfor ventede på en billigere sending og bla bla bla Dead
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Frankieboy1980 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Maj-2012
Sted: Kolding
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frankieboy1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2013 kl. 13:45

Jeg har ikke meget fidus til Proshop.

Hapii og Merlin som vist er det samme sælger det til samme pris som Proshop.

For lidt mere kan du købe hos Expert som jeg klart vil anbefale.

Kender du din lokale forhandler kan du sikkert få en lille rabat med henvisning til nettet.

Hvorfor du skal vente forstår jeg ikke.

Jeg har altså ikke så meget til overs for Experts "service". Havde en fjernbetjening som ikke virkede ordentligt til et Samsung UE46D8005, men de sagde at jeg skulle snakke med Samsung først og hvis de så ikke kunne hjælpe mig så kunne jeg komme med den igen, så ville de sende den på værksted. Det er squ dårlig service, for hvad skulle den support medarbejder lige kunne hjælpe med når han ikke har den i hånden og kan teste det. Var det Elgiganten så havde de sendt den ind UDEN vrøvl. Sidste gang at jeg køber hos Expert Kolding.
Til top
stenergut Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenergut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2013 kl. 16:41
Smed en 100 mere og købte i hifi-klubben.

3 års ægte garanti - Hvad det så end betyder.
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2013 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af stenergut stenergut skrev:

Smed en 100 mere og købte i hifi-klubben.

3 års ægte garanti - Hvad det så end betyder.

Garanti = ikke reklamationsret, ergo er dine rettigheder bedre.
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2013 kl. 08:40
Oprindeligt skrevet af Frankieboy1980 Frankieboy1980 skrev:

Jeg har ikke meget fidus til Proshop.

Hapii og Merlin som vist er det samme sælger det til samme pris som Proshop.

For lidt mere kan du købe hos Expert som jeg klart vil anbefale.

Kender du din lokale forhandler kan du sikkert få en lille rabat med henvisning til nettet.

Hvorfor du skal vente forstår jeg ikke.

Jeg har altså ikke så meget til overs for Experts "service". Havde en fjernbetjening som ikke virkede ordentligt til et Samsung UE46D8005, men de sagde at jeg skulle snakke med Samsung først og hvis de så ikke kunne hjælpe mig så kunne jeg komme med den igen, så ville de sende den på værksted. Det er squ dårlig service, for hvad skulle den support medarbejder lige kunne hjælpe med når han ikke har den i hånden og kan teste det. Var det Elgiganten så havde de sendt den ind UDEN vrøvl. Sidste gang at jeg køber hos Expert Kolding.

Det må de heller ikke.. Expert skal tage sig af det
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu