|
Troede lige jeg havde bestilt et TV hos proshop. |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jo men den kan stadig rykke sig. Især når vare er i rest. |
|||
![]() |
|||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
||
Det var IKKE en restvare, der stod til at være X antal på fjernlager dag efter dag. Deres forklaring var at prisen var steget hos leverandøren og de derfor ventede på en billigere sending og bla bla bla
![]() |
|||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|||
![]() |
|||
Frankieboy1980 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2012 Sted: Kolding Status: Offline Point: 48 |
||
Jeg har altså ikke så meget til overs for Experts "service". Havde en fjernbetjening som ikke virkede ordentligt til et Samsung UE46D8005, men de sagde at jeg skulle snakke med Samsung først og hvis de så ikke kunne hjælpe mig så kunne jeg komme med den igen, så ville de sende den på værksted. Det er squ dårlig service, for hvad skulle den support medarbejder lige kunne hjælpe med når han ikke har den i hånden og kan teste det. Var det Elgiganten så havde de sendt den ind UDEN vrøvl. Sidste gang at jeg køber hos Expert Kolding.
|
|||
![]() |
|||
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
||
Smed en 100 mere og købte i hifi-klubben.
3 års ægte garanti - Hvad det så end betyder. |
|||
![]() |
|||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
||
Garanti = ikke reklamationsret, ergo er dine rettigheder bedre. |
|||
![]() |
|||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
||
Det må de heller ikke.. Expert skal tage sig af det
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |