|
Troldtekt på væg? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
haha, tak for det gode råd :-) Det er jeg selvfølgelig klar over. Men det er vel ofte en balance mellem lydisolering og god akustik.
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Det er aldrig en balance mellem god akustik i rummet og lydisolering. Det er to fuldstændig forskellige og uafhængige øvelser.
(Den sammenhæng der er, er at god akustik i rummet kræver et lavt støjgulv)
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
Da det allerede er et rum med etablerede vægge og jeg kun har få cm at gøre godt med, kan man vel godt sige at der er en balance mellem at vælge at bruge pladsen på at "containe" lyden i rummet eller lave en god akustik?
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Med så få cm, behøver du ikke tænke på at containe lyden... Den vil fosse ud. Så hvis jeg var dig, så fuld fokus på lyden inde i rummet.
|
|
![]() |
|
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1445 |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |