|
Troldtekt priser |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Håber du viser billeder af det færdige resultat.
God bygge lyst! |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
![]() |
|
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
SKal nok vise billeder af hele processen.
Har modtaget pladerne. De vejer sku alligevel til. De er ikke helt flade, de 'løfter' sig måske 2-3mm i siderne. Sikkert fordi de ikke har været opbevaret helt korrekt. Nu står de på mit køkkengulv og det er ihvertfald ikke skævt og det er beton under trægulvet. Jeg skal lave arbejdet, så det genere mindst mulig for resten af familien, så har taget 2 fridage 18-19 Maj. For lidt hjælp, så regner med at kunne nå at rive det gamle gips ned og sætte det nye op på de 2 dage
![]() |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det har jeg aldrig forstået, det der.. Jeg synes da det er så meget pænere en flade, glatte gipslofter i kip. Plus det viser at man brugte hovedet, da man indrettede rummet. Win/win :)
|
|
![]() |
|
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
Nu må jeg se hvordan det bliver. Altså om det er grimmere eller pænere end gips loft.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |