recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Troltekt er ikke bare et kedeligt loft!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Troltekt er ikke bare et kedeligt loft!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Troltekt er ikke bare et kedeligt loft!
    Sendt: 04-Juni-2024 kl. 11:53
Når man surfer på nettet, falder man af og til over interessante oplysninger. Jeg synes i forvejen at Troltekt er et fantastisk akustisk materiale til loftbeklædning. Men faldt så over en pjece med utroligt mange design og anvendelses muligheder.

Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 606
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2024 kl. 14:37
Børnehaver har vel også brug for design Wink
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2024 kl. 17:07
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Børnehaver har vel også brug for design Wink
Sjovere at vide hvordan et dansk industrieventyr blev til for snart 100 år siden. Og ikke mindst stadigvæk har produktionen i DK, trods Irsk indblanding i 2022.



Redigeret af Munch - 04-Juni-2024 kl. 17:23
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2024 kl. 17:49
Det er helt sikkert et fantastisk materiale - det er i mine øjne bare tudegrimt.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2024 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Det er helt sikkert et fantastisk materiale - det er i mine øjne bare tudegrimt.


Klaus
Det kan du da ikke mene Klaus, har du set Strandtangen’s loft i Skive, hvor der er anvendt sort troldtekt med fræsede spor. De er udført med overlæg i side- og endesamlinger, så du aldrig kommer til at se overgangen mellem pladerne, men kun et helt jævnt loft med striber.

Det var faktisk dig jeg havde i tankerne da jeg lagde linket op. Det ligner overhovedet ikke det Troldtekt vi kender Tongue
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu