|
Trusted reviews anmelder Sony KDL-65X9005B |
Besvar |
Forfatter | ||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Juni-2014 kl. 21:08 |
|
Jeg ved ikke om anmeldelsen har været oppe før - hvis ikke, hyggelig læsning af et TV som jeg bestemt godt ville investerer i http://www.trustedreviews.com/sony-kdl-65x9005b_TV_review
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7100 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, jeg er også fortaler for, at man benytter "Indsæt Hyperlink" knappen, det gør det meget nemmere for alle, der vil se et link.
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ville jeg såmænd også gerne. Før i tiden kunne jeg - i dag kan jeg ikke, og jeg aner ikke hvordan jeg skal bære mig ad. Nå, men jeg kan jo også bare lade være med at lægge anmeldelserne ud
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du ikke kan få det til at virke, så er du lovlig undskyldt Men det ville også være nemmere, hvis recordere.dk siden, selv lavede det til et aktivt link, som f,eks. på flatpanels.dk
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7100 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er faktisk super nemt at lave et link.
Menuen over tekst boksen tilbyder dette i: Full Reply Editor Selv en ipad kan være med her Altid dejligt nogle linker til andre sider med anmeldelser. Og Hother det skal du nok få lært. Redigeret af hansie - 08-Juni-2014 kl. 09:06 |
||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis mit plasma går i stykker, så kunne det nemt blive denne model. Får rigtig fine anmeldelser flere steder og jeg har set deres Full HD modeller og de gør de også rigtig godt. |
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
WhatHiFi' s anmeldelse er noget mere lunken . .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
Glenn-Haderslev
Super bruger Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad med input lag? jeg er også på kig efter et godt 4k tv
|
||
PS5
LG Oled C7 Tangent Prestige + Cambridge CXA80 |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4589 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En af de virkelig fede funktioner ved Sony's nye 4K-tv er efter min mening PlayStation Now - altså spil af PlayStation-spil direkte på tv'et uden man behøver at eje en PlayStation-konsol. Man skal blto have en PlayStation-controller.
Tjenesten er bare ikke åbnet endnu, så anmeldere har ikke mulighed for at teste det. Men de nye 4K-tv er de første som understøtter det.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |