recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trykket diskant
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trykket diskant

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2024 kl. 10:28
Jeg har med succes fået rettet trykket diskant, i B&W 602 og B&W 604, ud med lidt tape hen over diskanten og så trække stille og roligt ud af.

Men hvis de er helt krøllet så er løbet nok kørt, dem jeg har rodet med har haft et enkelt lille tryk.
Til top
John Bach Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Bach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2024 kl. 11:17
tror ikke støvsuger eller blyant kan klare den! 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19368
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2024 kl. 11:29
Mon ikke der kommer et andet sæt til salg på et tidspunkt?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
John Bach Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Bach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2024 kl. 11:54
jo , det haster ikke, og jeg vil egentlig helst vente på B&W M1 v2 satellitter da de skal bruges som højde højtaler til Dolby Atmos og kører med 7.1 så lyden er fin, vil bare gerne have 9.1 
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 1031
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2024 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af John Bach John Bach skrev:

jo , det haster ikke, og jeg vil egentlig helst vente på B&W M1 v2 satellitter da de skal bruges som højde højtaler til Dolby Atmos og kører med 7.1 så lyden er fin, vil bare gerne have 9.1 

Du kan fint rette den ud! 
Hvor bor du?
Til top
John Bach Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Bach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2024 kl. 13:08
På Frederiksberg ! men jeg har droppet købet. så der bliver ikke noget at rette ud !
 
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2024 kl. 07:30
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Jeg har set video af suget, og det virker. Men ellers børstemundstykke på støvsuger, og helst også nedsat sugeevne.
Kommer vel helt an på, hvad den skal bruges til, og hvad man er til...  :)
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 1031
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2024 kl. 10:35

Jeg har haft en ekstra diskant liggende om noget skulle ske med én de mange surround kanaler jeg har. 
Tænkte det kunne gavne at vise hvordan de rettes ud:

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu