|
Trykket diskant |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har med succes fået rettet trykket diskant, i B&W 602 og B&W 604, ud med lidt tape hen over diskanten og så trække stille og roligt ud af.
Men hvis de er helt krøllet så er løbet nok kørt, dem jeg har rodet med har haft et enkelt lille tryk. |
|
John Bach
Junior bruger Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
|
tror ikke støvsuger eller blyant kan klare den!
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mon ikke der kommer et andet sæt til salg på et tidspunkt?
Klaus
|
|
John Bach
Junior bruger Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
|
jo , det haster ikke, og jeg vil egentlig helst vente på B&W M1 v2 satellitter da de skal bruges som højde højtaler til Dolby Atmos og kører med 7.1 så lyden er fin, vil bare gerne have 9.1
|
|
JohnConnor
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1036 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan fint rette den ud! Hvor bor du?
|
|
John Bach
Funktioner
Tak(0)
|
På Frederiksberg ! men jeg har droppet købet. så der bliver ikke noget at rette ud !
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kommer vel helt an på, hvad den skal bruges til, og hvad man er til... :)
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
JohnConnor
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1036 |
Funktioner
Tak(1)
|
Tænkte det kunne gavne at vise hvordan de rettes ud: |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |