recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - .TS konvertering / afspille i media playe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket.TS konvertering / afspille i media playe

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hodor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 247
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2008 kl. 18:13

Lige et hint. Download EPGplus til din DVBViewer og sæt den til at auto optage alle forekomster af Clone Wars på TV2. Så skal konen slet ikke huske på noget.

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10596
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2008 kl. 18:17
Oprindeligt skrevet af Charlie Kilo Charlie Kilo skrev:

Jeg synes umiddelbart bare at det lyder forkert at det kan være så besværligt at konvertere en .TS fil.

DVBViewers .ts filer kræver bare en omdøbning til .mpeg når du ikke behøver undertekster.

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Hodor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2008
Point: 247
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2008 kl. 18:18

Citér Trying to put this tip out there for folks looking to deal with their .TS files from cable boxes. You can do everything you need in NeroVision Express 3. I started that, told it to start a new DVD movie, imported the .ts file (just as .ISO with Nero back in the day, it does not show .ts is the import filetype list, but if you enter * and load your ts file, it works!). If, like me, you had a 2 hour TS file that is normally too large for a DVD5, it will ask if you want to burn to a DVD9 (dual layer) or have it converted!

Eftersom underteksterne er ligegyldige så skulle Nero æde .ts med ovenstående tips. Har dog ikke selv testet sagen.

Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2008 kl. 19:20

Har lige prøvet med Nero Vision (Version 9)

Det virker. Bare hiv .TS filen ind og tryk Næste nogen gange, så har du en DVD skive, dog uden undertekster

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Charlie Kilo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2008
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2008 kl. 19:44

Mine herrer,

Jeg bukker og takker for alle de gode råd. Når jeg atter er hjemme vil jeg se om jeg kan få det til at virke på den ene eller anden måde. Hvis ikke det lykkedes må ungerne bare undvære de første 8 afsnit  , og i vil atter høre fra mig.

Endnu en gang tak for hjælpen og dedikationen

CK
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu