|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() Sendt: 03-Marts-2008 kl. 19:53 |
Som opfølgnig på denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?ID=35117&P N=2 ... kan jeg sige at tsMuxer fint konverterer MKV/H264 til m2ts format som PS3 kan afspille. Nyt i v. 1.3.x er at man kan vælge mellem alm. ts og m2ts som output. Hvad anbefales, hvis der er tale om et MKV H264 hd klip, som skal afvikles på PS3?
|
|
Kuro
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
m2ts
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Tænkte nok at m2ts er bedst. Det er jo BDs transport stream. Der er bare lige det, at min m2ts fil ikke kan ses af PS3 gennem TVersity. Det kan ts filen derimod. Lægger jeg m2ts på usb, er der ingen problemer.
|
|
Kuro
|
|
![]() |
|
![]() |
Har du et argument for dit svar? Jeg må indrømme, at jeg ikke kan se forskel på ts og m2ts. |
|
Kuro
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |