|
TT3D - Closer to the edge |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-April-2012 kl. 23:32 |
http://www.amazon.co.uk/TT3D-Closer-Edge-Blu-ray-DVD/dp/B005CHE59S/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1335562118&sr=8-2
Jeg ville lige dele denne med jer.. Nogle har måske set den, jeg må indrømme det er en af de bedste "racing" dokumentar film jeg har set, har set en del, især omkring MANN TT, men også i forhold til f.eks. Senna filmen. Den her er bare så gennemført flot filmen, og fantastisk gribende, og historien kunne næsten ikke være skrevet bedre, end den var i virkeligheden i denne film. Jeg tror også der er noget for enhver film elsker. selvom man måske ikke er til dokumentarer, netop pga. den måde filmen er lavet. Dog så jeg kun 2D versionen, og kan ikke sige om 3D versionen er meget bedre.
Redigeret af Rasmusdc - 28-April-2012 kl. 08:41 |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De viste den i Cinemaxx i 3D for et par uger siden (det var vist en specialvisning en onsdag aften). Jeg var desværre forhindret den dag.
Er der nogen der så den? Det må have været fantastisk at se dem brage rundt på banen i 3D på et stort lærred. J PS Min egen erfaring er 8 runder på Spa banen i Belgien. Jeg har dyb respekt for hvad de drenge kan på en MC. Redigeret af Jwin - 28-April-2012 kl. 11:16 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |