|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() Sendt: 30-September-2008 kl. 13:15 |
||
Kan nogle fortælle, om jeg umiddelbart skulle få problemer med at bruge "TechnoTrend TT-micro C320 HDMI" til yousee. Jeg har kun grundpakken og den skal sluttes direkte til fjernsynet. Så får mediacentret en floppy. Tuneren kan beses her: Mvh |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10574 |
![]() |
||
Den skulle ikke give problemer, men husk du også skal have et CA modul. EPGen vil formentlig ikke virke. Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
||
Hvorfor skulle EPG'en ikke virke på den? Det gør den da på alle andre DVB-C modtagere til YouSee. |
|||
Mvh Hans
|
|||
![]() |
|||
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
||
Tak for svarene. Jeg fandt lige ud af, at den er omtalt i denneher tråd - meget positivt, så jeg tager chancen: http://glenten.dk/viewtopic.php?t=384 Mvh. |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10574 |
![]() |
||
Det er muligt, jeg har ikke selv Yousee, men har fået den opfattelse, at kun Yousees egne bokse kan vise fuld EPG. Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
||
Det er så ikke korrekt. ![]() Der er skam fuld EPG, 7 dage frem. |
|||
Mvh Hans
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |