|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | |
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Burde den automatiske navngivning ikke kun gælde for optagelser fra den indbyggede tuner? Min 720er navngiver også optagelser gennem selector. Ikke altid korrekt, men alligevel underligt.
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Jeg har hverken Selector eller en 720'er, så jeg har desværre ikke noget godt svar på dit spørgsmål.
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
jesper74 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Jeg så i en tidligere tråd var skrevet sidenumre ind på dem som havde købt 720'eren også. Har været igennem 36 tråde uden held. Nogen som kan hjælpe? Allerede træt af at skulle skrive titlerne ind manuelt
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
Det samme her dog ikke på alle kanaler Hans |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Jeg forstår ikke helt din problembeskrivelse!? Hvis du optager fra den indbyggede tuner i din Sony 720'er, så kan du få automatiske titler hentet fra TTV på de fleste kanaler. Dette gøres ved du i system opsætningen per kanal indtaster de TTV sidenumre, som du kan se i tabellen i første indlæg i denne tråd. På en 710/910'er vil dette være under System Menu => Opsætning => Indstillinger => TV-oversigt. Da jeg ikke har en 720'er, ved jeg ikke om det er helt samme sted på den. Hvis du optager fra Selector eller lignende så ved jeg ikke om det kan lade sig gøre og i givet fald hvordan. Hvis dette er tilfældet foreslår jeg, at du åbner en ny tråd om dit problem. Redigeret af DrageMester - 18-Maj-2006 kl. 23:09 |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
Goffie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Sony 710/910 har nogen gange problemer med at forstå TTV information på TV2 kanalerne (inkl. Zulu og Charlie), og efter min vurdering er det noget der sker fordi der nogen gange står en ekstra kolonne med PDC tider før de almindelige start-tidspunkter, og så har Sony recorderen det med at opgive at forstå resten af listen - den vil så tildele den sidste titel den forstod til alle efterfølgende programmer på den kanal senere på dagen. |
|
Med Venlig Hilsen
Gert "Man skal passe på, at en markant profil ikke bliver til en lang næse" Erling Olesen |
|
![]() |
|
Goffie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Nåeh, ja og så spørgsmålet. Er der nogen der har en løsning på ovennævnte problem? |
|
Med Venlig Hilsen
Gert "Man skal passe på, at en markant profil ikke bliver til en lang næse" Erling Olesen |
|
![]() |
|
Thomas73 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Hmm.. Jeg har lige købt en Sony HX720 Jeg kan ikke få det med titlerne til at virke.. Selvom jeg har brugt nedenstående tekst-tv koder. Virker det kun på timeroptager?? Jeg har optaget fra både DR1 og TV2 - godt nok kun 30 sec hver gang.. men ingen titel. Lige nu sidder jeg og overvejer om jeg skulle beholde den Amitech 732 jeg også har købt, men vil returnere fordi den ikke kan hente titler. (Dens timeshift funktion virker i hvert fald noget hurtigere end Sony).
|
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Hej Thomas. 30 sekunder er bare ikke nok. Lad der gå flere minutter. Se også under bemærkninger på side 87 i din manual. Hvis der er tekst-tv på kanalen virker det på alle optagelser, ikke bare de timer-optagede. Men optager du flere udsendelser som en lang titel kan du af gode grunde ikke forlange korrekt titel på hver udsendelse eller på det hele. Redigeret af Carser - 24-Juni-2006 kl. 19:20 |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
Thomas73 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Tak for det hurtige svar. Jeg har dog selv tænkt på om det er fordi udsendelsen skal stå på den tekst-tv side der er angivet under opsætning. Dvs. 302 eller 303 for aftenudsendelser? (men det virker ulogisk ahængig af om man optager om morgenen eller om aftenen. |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Velbekomme. En udsendelse kan ikke stå på en side. TTV sendes i små bits i billedlinier, der ligger skjult over det almindelige billede. Og der sendes op til 800 sider per kanal, derfor tager det også tid at få opdateret TTV hvis man har skiftet kanal eller ens TV kun husker en enkelt eller få tekstsider. Så en dekoder i et TV kan gemme og vise sider. I recorderen bruges en anden og enklere type dekoder, der stort set kun henter tid og titler. Den arbejder i baggrunden og du kan ikke se TTV-sider via den. Brug Dragemesters sidetal, Sony'en finder ud af resten selv uanset tidspunkt. Som sagt skal den bare bruge flere minutter på det. Du kan selv afprøve det: Start en optagelse på en kanal med TTV og under optagelsen trykker du så i ny og næ på TITLE LIST og ser, hvornår der er kommet titel på. Redigeret af Carser - 24-Juni-2006 kl. 19:43 |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
ok nu gav jeg den 10 min.. og det virker :-) (3 min var åbenbart for lidt) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |