Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
DrageMester
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
|
Sendt: 28-Februar-2007 kl. 10:50 |
Mr. Chi skrev:
Hej Dragemester,
Jeg ved ikke om du/elelr andre kan være behjælplig vedr. spm. ang. HX820 - men jeg prøver lige. |
Da jeg ikke har en 820'er og heller ikke har en ekstern dekoder, så kan jeg desværre ikke besvare dine spørgsmål.
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
 |
xkjaer
Ny bruger
Oprettet: 01-Maj-2006
Point: 13
|
Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 20:10 |
Hej DrageMester!
Jeg har lige købt en Sony RDR-HXD870s og jeg regner også med at vil sætte den op til at kunne hente tekst til optagelserne.. jeg er spændt på hvordan og hvor jeg skal finde det sted hvor man kan sætte koderne ind.
Men hvor kan man finde ud af om der er kommet nye lister til de forskellige kanaler?
|
 |
kim.t
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
|
Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 21:34 |
De nye modeller understøtter desværre ikke dette mere. Du får dog titlen med hvis du anvender DVB-T - den henter den så via EPG'en.
Så hvis du kun har et analogt signal er det kun timeren du kan navngive - eller manuelt give optagelsen et navn efterfølgende.
|
|
 |
xkjaer
Ny bruger
Oprettet: 01-Maj-2006
Point: 13
|
Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 22:07 |
ok tak!
Så må man bare håbe at der snart sker noget med Guide+ i DK det kan da for fanden ikke være så svært at gøre enormt mange mennesker mere glade og tilfredse.. Nej DK skal endelig altid være bagud med det tekniske.. selv om vi gerne vil være helt fremme i skoene.
|
 |
Sofusser
Ny bruger
Oprettet: 04-November-2007
Point: 2
|
Sendt: 05-November-2007 kl. 17:46 |
Uha - endnu en novice (men det har I jo alle været).
Har 870éren og Selector. Kan derfor ikke bruge EPG, og har indtil videre måttet taste tid/dato mv. Det er også ok, men når det kommer til at jeg skal vælge "source" kan jeg vælge mellem line 1, A.TV og D.TV. Ved Analog TV fremkommer der navn på et antal programpositioner, men langt fra alle.
Når jeg skal vælge programnummer, er der derfor ikke altid oplysninger om programnavn tilknyttet. Det er besværligt, men er det her, at tekst tv-oversigten kommer ind i billedet?
Hvis Ja, hvordan får jeg installeret oversigten? Jeg synes ikke det fremgår af tråden! En nævner manualens side 86, men et "kodeord" vil hjælpe mere, da min manual jo er til 870éren.
Glæder mig til et svar.
Hilsen
|
 |
Maggerholm
Guld medlem
Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
|
Sendt: 05-November-2007 kl. 17:57 |
Sofusser skrev:
Uha - endnu en novice (men det har I jo alle været).
Har 870éren og Selector. Kan derfor ikke bruge EPG, og har indtil videre måttet taste tid/dato mv. Det er også ok, men når det kommer til at jeg skal vælge "source" kan jeg vælge mellem line 1, A.TV og D.TV. Ved Analog TV fremkommer der navn på et antal programpositioner, men langt fra alle.
Når jeg skal vælge programnummer, er der derfor ikke altid oplysninger om programnavn tilknyttet. Det er besværligt, men er det her, at tekst tv-oversigten kommer ind i billedet?
Hvis Ja, hvordan får jeg installeret oversigten? Jeg synes ikke det fremgår af tråden! En nævner manualens side 86, men et "kodeord" vil hjælpe mere, da min manual jo er til 870éren.
Glæder mig til et svar.
Hilsen |
Nej denne tråd omhandler modellerne 710/910, som har en funktion, hvor der kan hente optagelsens navn fra TTV, hvis man indtaster den rette side, for hver enkelt kanal. Denne funktion er ikke i de nye Sony recordere. Istedet er det muligt at navngive optagelsen allerede når man stille timeren. (i en andne tråd nævnes det dog, at den indstillede kanal "nulstilles", når man går ind og navngiver, så vær lige opmærksom på om det er tilfældet. I så fald bør der navngives før man indstiller kanal og tidspunkt. Navngivningen af de enkelte kanaler, som du tilsyneladende mangler, skal nok gøres inde i opsætningen, og sorteringen af kanalerne. Mvh Michael
Redigeret af Maggerholm - 05-November-2007 kl. 18:03
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
 |
Sofusser
Ny bruger
Oprettet: 04-November-2007
Point: 2
|
Sendt: 05-November-2007 kl. 21:57 |
[[/QUOTE]
Nej denne tråd omhandler modellerne 710/910, som har en funktion, hvor der kan hente optagelsens navn fra TTV, hvis man indtaster den rette side, for hver enkelt kanal.
Denne funktion er ikke i de nye Sony recordere. Istedet er det muligt at navngive optagelsen allerede når man stille timeren. (i en andne tråd nævnes det dog, at den indstillede kanal "nulstilles", når man går ind og navngiver, så vær lige opmærksom på om det er tilfældet. I så fald bør der navngives før man indstiller kanal og tidspunkt.
Navngivningen af de enkelte kanaler, som du tilsyneladende mangler, skal nok gøres inde i opsætningen, og sorteringen af kanalerne.
Mvh Michael [/QUOTE]
Tak for svaret
|
 |
birkholm
Bruger
Oprettet: 18-Januar-2005
Point: 241
|
Sendt: 21-December-2007 kl. 07:16 |
Er titelnavngivning fra TTV fjernet fra de nye Sony recordere (650/750/870/970/1070)!?!?
|
 |
kim.t
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
|
Sendt: 21-December-2007 kl. 08:36 |
Ja desværre. Man navngiver timerne, men hvis du har et DVB-T signal får du dog titlen gennem EPG'en (870, 970,1070)
Tænk på at det er Pioneer FW. Og Pioneer har ikke has denne funktionalitet. Så det er vist kun Panasonic der tilbyder det.
|
|
 |
damiendk
Bruger
Oprettet: 06-September-2005
Point: 165
|
Sendt: 13-Marts-2008 kl. 22:52 |
Hej.
Er jeg den eneste der har problemer med korrekt hentning af titel fra ttv på Zulu? Har Sony 710...
|
 |