|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() Sendt: 12-Juni-2008 kl. 21:21 |
Hej Jeg har lige købt en FloppyDTV til mit media center, men efter jeg har installeret driveren med MCE driver og går ind i Vista Media Center, når jeg så vælger konfigurer TV så skriver den: Tuneren blev ikke fundet Hvad gør jeg galt? Hvordan får jeg VMC til at godtage FloppyDTV tuneren?? |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Ville gerne hjælpe, men mine 2 floppyDTV blev fundet med det samme, så ved ikke hvad problemet er med dit setup
![]() |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Hvis du kører support tools til Floppydtv, så vil du se om driveren er installeret korrekt. Jeg tror noget er gået galt under den installering.
|
|
![]() |
|
jessgade ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Er der ikke noget med at der skal være et mpg2 dekoder codec installeret?
|
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Jo der skal være en dscaler installeret (google det) Men det skal du kun bruge til at se tv med. Jeg bruger firedtvviewer til at se tv med. Synes det er et godt program |
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
Nu har jeg været ved at rode med det hele, men kan ikke få det til at virke. Hvis jeg kører support tools så kommer der følgende frem: |
|
![]() |
|
nogames ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: 8310, Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Kører du Vista 64? Så skal du hente MCE driverne selv via digital everywhere
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |