|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() Sendt: 13-August-2010 kl. 23:05 |
Så er jeg lige blevet færdig her til aften, har malet bagvæggen, fået sat kabelskjulere op, købt fronthøjtalere, købt min højt elsket 60"
![]() ![]() Købt sofa med puf for at få det mere biovenligt og fået sat alt mit hifi pænt op ude på sidelinien
Her er billeder, kom gerne med input er selv meget tilfreds efterhånden, og mit setup har måske stået på snart 6-7 forskellige måder, men tror jeg er nået frem til konklusionen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det er dog det mest besynderlige "TV møbel" jeg har set. Er det til husdyr?
![]() Ellers er det en flot skærm, som faktisk slet ikke ser så stor ud på din væg. Og du mangler lige at slette Sharp'en fra din signatur
![]() |
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Det ser ganske nydeligt ud,
Dog ville jeg male den hvide kabelbakke, til samme farve som væggen. ![]() |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
Fedt setup. og lydt ikke til at du skal male bakkerne, får det kommer der aldrig noget godt ud af.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6362 |
![]() |
Kan du slukke lyset i TV-bordet, når du skal se film?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() |
Hehe det er ikke et tv bord, der er der jeg har mine 2 kamæleoner :D
Og ja lyset kan godt slukkes, kamæleonerne går til ro omkring kl 20 og jeg plejer ikke se film før der alligevel, men ellers genere lyset ikke når man ser tv, det er man vant til :)
Med hensyn til at male kabelskjulere = NEJ TAK prøvede med de gamle, det så forfærdeligt ud efter noget tid, når først skidt, støv og snavs sætter sig, så vil jeg hellere have dem originale :)
Tak for inputene
![]() ![]() |
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
|
jackson stuart ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
Tillykke med tv´et, - sejt med et 60 "
Det ser godt ud og så kan man lige holde lidt øje med reptilerne eller hvad du nu har samtidigt... sjovt.
Man det kunne være fedt hvis du skrev lidt om hvilket grej der ellers er, Højtaler model, reciever m.m..
|
|
Sony W5500 - PS1/PS3 - NAD visofive - Sherwood - Dali concept - mission - eltax. (samt suzuki)
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Kan kunne jo eventuelt vælge et par kabelbakker i sølv (metal) i stedet - så slipper man for at male dem og får samtidig noget som matcher væggen mere..
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
jackson stuart ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
du nåede at skrive det selv :-) |
|
Sony W5500 - PS1/PS3 - NAD visofive - Sherwood - Dali concept - mission - eltax. (samt suzuki)
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er korrekt, men har været i 3 forretninger, silvan, jem & fix, og harald nyborg, ingen havde de kabelbakker, så købte bare de billige til kun 25 kr
![]() |
|
Optoma HD141X
|
![]() |
|
![]() |
Jackson-->Ja opdaterede lige profilen mens du skrev det indlæg.
Jeg vil gerne have en ny onkyo 608 THX certificeret i stedet for min 507, men tvivler på jeg kan høre forskel? Min stue er meget lille og bor i lejlighed så kan alligevel ikke brage helt igennem. Ved ik rigtig om jeg er tilfreds med HARBO SUB 10 synes den buldrer og brager, men kan ikke rigtig finde ud af at indstille den, lige nu er den på -10 i indstillinger og så står den ellers på 50% i crossover (tror jeg det hedder) så har bare sat knapperne bag på i midten
|
|
Optoma HD141X
|
![]() |
|
rafgut ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
Kan dyrene godt gå til ro når du fyrer op for anlægget? ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |