|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
![]() men ellers er flot og elegant setup, som du kan hygge dig rigtigt meget med
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
|
Så har du ikke kigget ordenligt efter
![]() |
||
![]() |
||
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() |
|
Briam-->Ja det kan jeg godt se, men de havde det ikke i de fysiske butikker jeg var i :)
Og dyrerne må lære at leve med "larmen" desværre :D de overlever nok ;)
|
||
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Flot setup. Meget originalt med det møbel. Det er noget utraditionelt med de planter og dyr under skærmen, men, der er jo også folk der har et akvarium under deres tv.
![]() |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() |
|
![]() Jeg har idag fået nyt grej, en ny center højtaler B&W LCR 600, den ser lækker ud, den skal afprøves om lidt så må vi se om der er forskel på SAT 10 fra Harbo og så den der
![]() |
||
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Tunfisken - 07-September-2010 kl. 20:27 |
||
Optoma HD141X
||
![]() |
||
![]() |
|
Lille update, med den nye center, samt nye hylder monteret til bluray film mm :P
|
||
Optoma HD141X
||
![]() |
||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
|
Ser godt ud
![]() Jeg går ud fra det ikke er dig der har bestemt hvor de potteplanter skal stå? ![]() BTW har du levende lys og blomster stående på subben når du ser film? Hvordan er det når subben kommer på arbejde? ![]() /Halsted |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() Subben ingen problem ;)
Overvejer faktisk om jeg skulle have en projektor også?? med lærred der går ned over skærmen
![]() ![]() Puha det er dyrt at stifte bekendtskab med HIFI
![]() |
||
Optoma HD141X
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |