|
Tuning af TV2 på stofa vha USB DVB-C tuner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Belwas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-November-2007 Status: Offline Point: 48 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Maj-2013 kl. 15:21 |
Jeg har bygget et mediecenter op baseret på en Win8 pc og XBMC. Jeg har købt sådan en fætter her, som jeg bruger til at tune TV kanaler med:
http://www.edbpriser.dk/tv-radio-tuner/pctv-quatrostick-nano-520e-dvb-t-dvb-c-hdtv-modtager-analog-tv-tuner-radio-tuner-video-input-id-4751131.aspx Jeg bruger NextPVR som tuner software/server og så XBMC som klient. Det virker ganske udemærket. Jeg har fundet alle kanalerne (Pakke 1 hos Stofa), og de ser ud til at virke. Jeg har dog problemer med TV2. Jeg kan godt finde og skifte til kanalen, men den starter ikke. Uanset om jeg bruger NextPVR afspiller eller XBMC. Jeg får ingen fejlbeskeder, der sker bare ingenting når jeg skifter til TV2. Er der nogen der har nogen ideer? Redigeret af Belwas - 15-Maj-2013 kl. 15:22 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |