|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() Sendt: 05-December-2007 kl. 03:37 |
Hej rødder,
Jeg er netop vendt hjem efter en laaang og dejlig ferie og nu daffer jeg igen. Denne gang til USA og jeg ville vældig gerne have nogle BluRay film og PS3 spil med hjem. Men hvordan er det nu? Hvad er det jeg skal holde mig til hvis det skal kunne bruges på min danske PS3 uden komplikationer? Tak :) |
|
![]() |
|
rasmus_bt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() |
Her skal du kigge efter "Region ALL", da USA er region A og Europa er region B.
Nogle udgivelser er region ALL, men langtfra alle, så vær opmærksom på det inden du køber. Altså når vi snakker film. Er ikke lige inde på spil-siden. God tur. Redigeret af rasmus_bt - 05-December-2007 kl. 11:49 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12342 |
![]() |
Der findes så vidt jeg ved ingen udgivelser der skriver 'Region ALL'; de skriver Region A, B, C bagpå coveret.
Brug denne side til at finde ud af, hvilke udgivelser du kan tage med hjem derovrefra. Det er nemlig langt fra altid, at det står på coveret, om udgivelsen er regionsfri. |
|
![]() |
|
rasmus_bt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() |
Det kan godt ske. Det var bare fordi jeg har handlet et par film hos Play.com og der skriver de ALL. Købte nemlig The Host. Efter at have nærlæst bagsiden kan jeg se at de skriver Region 1 NTSC SELVOM vi snakker om en Blu-ray udgivelse. Og den virker fint på min PS3. Jaja så der jo ikke noget at sige til, at man bliver forvirret. |
|
![]() |
|
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
Med hensyn til PS3 spil kan du købe alle dem du har lyst til da disse er regionsfri. Det skal dog siges at du ikke finder nogle med dansk tekst i usa som nogle bliver udgivet med i Danmark, men hvem har også brug for det
![]() ![]() |
|
![]() |
|
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Det lyder vældig godt, tak. Jeg anede ikke at PS3 spil var regionsfri - nu skal der hamstres
![]() |
|
![]() |
|
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Jeg står selv og skal til Miami og Dallas i starten af det nye år. Kender du nogen fysiske butikker i Miami hvor du skal købe dette?
Eller bestiller du det i forvejen til din adr i Miami? I så fald hvor? Jeg skal også have købt nogle PS3 spil, og nogle Blu-Ray film (Planet Earth ihvertfald.) |
|
Søren
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har netop koebt Fight Night og COD4 paa Bayside Marketplace i downtown Miami. Alle taxaer kan finde derhen. Alt i alt satte de to spil mig 90$ tilbage. Nu glaeder jeg mig blot til at komme hjem og spille dem :o)
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Wake up ! Der er fandme ting i Florida der bør få pulsen mere op end nogle spil ! ! |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ja helt ærligt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Guys be smart!
Jeg har ikke bestilt andet de sidste 14 dage end at dykke med hajer, delfiner og skildpadder. Drikke sjusser paa stranden og nyde solen. Jaget rundt efter smukke solbrune killinger og spist vidunderlig god mad. Derfor glaeder jeg mig stadig til at komme hjem og fejre jul, spise flaeskesteg, vise billeder til gutterne og selvf. taeve dem i mine nye PS3 spil!!! Har vi forresten faaet noget sne endnu??? |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
mht til Miami, så plejer jeg at checke bestbuy.com når jeg er i USA. De har ofte gode tilbud på film / spil. Check deres hjemmeside for forretningernes placering. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |