|
TV 2 Play virker ikke på Xiaomi Box |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
COBS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2020 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2020 kl. 18:11 |
Hej alle.
TV 2 PLAY er holdt op med at virke på min Xiaomi Box. Den siger bare "Hov, der skete en fejl" hver gang jeg forsøger at afspille noget. Jeg har prøvet alt, med gendannelse, afprøvet abonnementet på andre enheder, osv. osv. men intet virker. Er der andre som har problemer med dette? Problemet er opstået natten over, for det virkede fint i går. Der er ikke opdateret hverken box eller app i mellemtiden. Mvh. Jesper
|
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har samme problem her og har haft det et par dage nu, blot på en nvidia shield.
Jeg ved ikke om problemet ligger hos tv2play eller hos android tv, jeg kan sagtens se på mobil/tablet og chromecaste det til tv, men det er altså ikke en løsning jeg har tænkt mig at acceptere ret meget længere end til på mandag... Prisen taget i betragtning synes jeg godt nok jeg har mange issues med tv2play efterhånden :(
|
|
![]() |
|
Jeg løste faktisk mit problem netop nu - jeg troede jeg havde opdateret alle apps, men det var ikke tilfældet - jeg gik ind i "Apps", og der kunne jeg trykke på "Opdater alle".
Herefter er alt ved det gamle, og TV 2 PLAY virker igen :)
|
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Jeg gjorde det samme igår aftes, det hjalp desværre ikke her...
Afinstalleret tv2play appen, smidt ind igen, genstartet shield, prøvet med min brors tv2play konto også... INTET vil den være med til :(
|
|
![]() |
|
Hov, der er sgu kommet en opdatering mere dertil - Nu kører det også her igen :)
|
|
![]() |
|
Verdensklasse!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |