recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV 2 Play virker ikke på Xiaomi Box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV 2 Play virker ikke på Xiaomi Box

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
COBS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Maj-2020
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér COBS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV 2 Play virker ikke på Xiaomi Box
    Sendt: 01-Maj-2020 kl. 18:11
Hej alle.

TV 2 PLAY er holdt op med at virke på min Xiaomi Box.

Den siger bare "Hov, der skete en fejl" hver gang jeg forsøger at afspille noget.

Jeg har prøvet alt, med gendannelse, afprøvet abonnementet på andre enheder, osv. osv. men intet virker.

Er der andre som har problemer med dette?

Problemet er opstået natten over, for det virkede fint i går. Der er ikke opdateret hverken box eller app i mellemtiden.

Mvh. Jesper
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 09:43
Har samme problem her og har haft det et par dage nu, blot på en nvidia shield.

Jeg ved ikke om problemet ligger hos tv2play eller hos android tv, jeg kan sagtens se på mobil/tablet og chromecaste det til tv, men det er altså ikke en løsning jeg har tænkt mig at acceptere ret meget længere end til på mandag...

Prisen taget i betragtning synes jeg godt nok jeg har mange issues med tv2play efterhånden :( 
Til top
COBS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér COBS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 09:47
Jeg løste faktisk mit problem netop nu - jeg troede jeg havde opdateret alle apps, men det var ikke tilfældet - jeg gik ind i "Apps", og der kunne jeg trykke på "Opdater alle".

Herefter er alt ved det gamle, og TV 2 PLAY virker igen :)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 09:49
Jeg gjorde det samme igår aftes, det hjalp desværre ikke her...
Afinstalleret tv2play appen, smidt ind igen, genstartet shield, prøvet med min brors tv2play konto også... INTET vil den være med til :( 
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 09:51
Hov, der er sgu kommet en opdatering mere dertil - Nu kører det også her igen :) 
Til top
COBS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér COBS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 09:57
Verdensklasse!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu