recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV 2 "Tjenesten ikke tilgængelig"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV 2 "Tjenesten ikke tilgængelig"

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 23:12
joern.loenborg skrev:
"Det er egentligt mærkeligt. Netværks-ID 120 er jo netop beregnet til boksene fra YouSee. Når jeg bruger 120 på mit TV, kommer de i nøjagtig samme rækkefølge som på mine bokse fra YouSee."

Turbo2 skrev:
Er dit TV et Samsung, bruger det måske samme software som YouSee-boksene, da disse jo er netop fra Samsung...?

Skriv mig imod, hvis jeg totalt skulle have misforstået noget...
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 23:54
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

joern.loenborg skrev:
"Det er egentligt mærkeligt. Netværks-ID 120 er jo netop beregnet til boksene fra YouSee. Når jeg bruger 120 på mit TV, kommer de i nøjagtig samme rækkefølge som på mine bokse fra YouSee."

Turbo2 skrev:
Er dit TV et Samsung, bruger det måske samme software som YouSee-boksene, da disse jo er netop fra Samsung...?

Skriv mig imod, hvis jeg totalt skulle have misforstået noget...
Ja, men det er ikke sagen. Du har yaget mit svar ud af sammenhængen jvf. nedenfor.
Bemærk venligst: I YouSee orden. Det er jo netop den orden YouSee bruger. I øvrigt er der mange nyere TV, der placerer kanalerne i YouSee orden - ikke kun Samsung.
Citat: Vilhelm

Citat: joern.loenborg

Du skal bare3 bruge netværks-ID 120. Det er den samme orden som 100, men med SD-kanalerne + 500.
Eksempelvis er TV3+ HD på 10 og TV3+ på 510.

Godt forslag, som mange med modtagerbokse sikkert med fordel kan benytte sig af.

Men på mit Panasonic V10 giver netværks-id 120 kanalerne i en tosset orden, hvor laveste kanalplads hedder 1000, hvor C+ Sp1 i øvrigt placeres, og herefter kommer kanalerne i en helt skør orden.

Bruger jeg derimod netværks-id 100, er alle kanaler i nøjagtig den orden som YouSee bruger.
Det er egentligt mærkeligt. Netværks-ID 120 er jo netop beregnet til boksene fra YouSee. Når jeg bruger 120 på mit TV, kommer de i nøjagtig samme rækkefølge som på mine bokse fra YouSee.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu