|
TV 2 "Tjenesten ikke tilgængelig" |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
joern.loenborg skrev:
"Det er egentligt mærkeligt. Netværks-ID 120 er jo netop beregnet til boksene fra YouSee. Når jeg bruger 120 på mit TV, kommer de i nøjagtig samme rækkefølge som på mine bokse fra YouSee." Turbo2 skrev: Er dit TV et Samsung, bruger det måske samme software som YouSee-boksene, da disse jo er netop fra Samsung...? Skriv mig imod, hvis jeg totalt skulle have misforstået noget...
|
|||||
![]() |
|||||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Ja, men det er ikke sagen. Du har yaget mit svar ud af sammenhængen jvf. nedenfor. Bemærk venligst: I YouSee orden. Det er jo netop den orden YouSee bruger. I øvrigt er der mange nyere TV, der placerer kanalerne i YouSee orden - ikke kun Samsung.
|
|||||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |