|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() Sendt: 01-April-2006 kl. 23:56 |
Hej alle Jeg har lige været inde på Kulturministeriet hjemmeside hvor Brian Mikkelsen netop nu meddeler at TV2 er blevet solgt til Gauygyr Media på Island for 14,7 Mia. DKR. Röngur Piattersson, CEO i Gauygyr Media udtaler: "TV2 passer perfekt i vores planer om at blive en verdensomspændende spiller på Mediemarkedet. De er tilpas tilbageholdende med at give seerne nye muligheder, men er vældig gode til at give annoncørerne frihed med mediet" Endvidere udtaler Röngur Piattersson: " Vi forventer at vi ved samme tid næste år (ca. 1. april) at vi kan annoncere at vi har overtaget DR1 og muligvis DR2." |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Uha-da-da - så skal vi nok til at lære islandsk... /Splinten |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Jeg vil gerne høre Steffen Brandts kommentar! Jeg fornemmer ikke, at annoncørerne får helt samme frihed, som f.eks. dengang, TV2 sang om den fantastiske Toyota... |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Man skal nok snarere se på datoen for den annoncerig - 1. april - det er en aprilsnar |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
He-he, det var jeg ikke et sekund i tvivl om! Mit svar med et diskret Så jeg har lavet lidt fis med det og ladet som om jeg troede, at bandet TV2 nu var solgt for 14,7 Mia. kr. Om Toyota m.m.m.: se evt. på http://www.tv2fan.dk/artikel/visartikel.aspx?doc=berl11 Redigeret af Carser - 02-April-2006 kl. 12:12 |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |