recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV 2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Emne: TV 2
    Sendt: 01-April-2006 kl. 23:56

Hej alle

Jeg har lige været inde på Kulturministeriet hjemmeside hvor Brian Mikkelsen netop nu meddeler at TV2 er blevet solgt til Gauygyr Media på Island for 14,7 Mia. DKR.

Röngur Piattersson, CEO i Gauygyr Media udtaler: "TV2 passer perfekt i vores planer om at blive en verdensomspændende spiller på Mediemarkedet. De er tilpas tilbageholdende med at give seerne nye muligheder, men er vældig gode til at give annoncørerne frihed med mediet"

Endvidere udtaler Röngur Piattersson: " Vi forventer at vi ved samme tid næste år (ca. 1. april) at vi kan annoncere at vi har overtaget DR1 og muligvis DR2."

Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2006 kl. 00:00

Uha-da-da - så skal vi nok til at lære islandsk...

/Splinten

Til top
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2006 kl. 00:59

Jeg vil gerne høre Steffen Brandts kommentar! 

Jeg fornemmer ikke, at annoncørerne får helt samme frihed, som f.eks. dengang, TV2 sang om den fantastiske Toyota...

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Oktober-2004
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2006 kl. 05:28

Man skal nok snarere se på datoen for den annoncerig - 1. april - det er en aprilsnar

Den Ben
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2006 kl. 12:02

He-he, det var jeg ikke et sekund i tvivl om!

Mit svar med et diskret  er baseret på den aprilsnar-lignende joke det var, da orkesteret TV2 med Steffen Brandt som forsanger (eller det var vist deres deres pladeselskab) mange år før TV-stationen TV2 gik i luften i pressemeddelelser fik medieverdenen til at tro, at der var tale om en ny TV-station - og ikke et dengang nyt band.

Så jeg har lavet lidt fis med det og ladet som om jeg troede, at bandet TV2 nu var solgt for 14,7 Mia. kr.

Om Toyota m.m.m.: se evt. på http://www.tv2fan.dk/artikel/visartikel.aspx?doc=berl11

Redigeret af Carser - 02-April-2006 kl. 12:12
M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu