recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV: 40-50" 4-5000kr NTFS, MKV, MP4, AVI, SUB, SRT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV: 40-50" 4-5000kr NTFS, MKV, MP4, AVI, SUB, SRT

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
merlinster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: TV: 40-50" 4-5000kr NTFS, MKV, MP4, AVI, SUB, SRT
    Sendt: 11-Juni-2011 kl. 15:53
Hej

Jeg leder efter en fladskærm til 4-5 tusinde. Jeg har ledt og ledt, haft fat i kundesupporter for at få besvaret mine spørgsmål.

Mine krav er at fjernesynet skal have en medieplayer:
- Der understøtter MKV, AVI, MP4 film filer og med undertekst filerne srt eller sub.
- Den skal kunne understøtte afspilning fra USB/ekstern HD der er formateret NTFS eller HFS... jeg kan ikke bruge FAT32
- Den skal være Full-HD
- Mellem 40-50 tommer

Jeg kiggede på LG 50PV350, den havde alt overstående... men den understøttede kun FAT32.. Suk.

Kan I anbefale mig nogle skærme?

Mvh
merlinster

Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Point: 938
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2011 kl. 17:23
nu har jeg godt nok 50PK760 og haft 50PK950 og kender en der har 50PK550 og alle tre tager NTFS det gør min LG BR560 også...

så synes det lyder underligt hvis pv350 ikke har det... har du tjekket ??
Til top
merlinster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2011 kl. 22:20
Nu har jeg snakket med LG, Panasonic, Phillips, Sony og Samsung. Føglende info stammer fra nævntes kundeservice/supports (eller fra manualer).

iceman24:
Det er lidt underligt, fordi LG siger selv at ingen af deres skærme understøtter NTFS.. det kan også være deres kundeservice er en flok idioter... det er set før.. iøvrigt understøtter ingen af Panasonics skærme afspilning fra NTFS, kun fat32... Lidt underligt når de understøtter afspilning af MKV-filer, der som regel er over 4 gb (læs: fat32 kan kun håndterer filer der er mindre end 4 gb).

Jeg snakkede med en dame fra Phillips kundeservice.. og hun forstod ikke det der kom ud af min mund... Det tog 30 min for at finde ud af... at det nok.. måske.. kun.. var det nyere modeller der understøttede NTFS. Useriøst.
Update: Hun vendte tilbage. Hun mener kun de har 2 modeller. Kan ikke huske hvilke. Der må I selv kontakte hvis i er interesseret.

Sonys var det samme, kun nyere modeller understøttede NTFS. Og derved også meget dyere.

Samsung derimod understøtter NTFS og Fat32 på ALLE deres modeller!! Hvorfor snakkede jeg ikke med dem først. Så nu har jeg valgt ps50c530 Plasma, Full-HD, der også kan afspille MKV, AVI, MP4 Og flere. Og ydermere kan den også afspille eksterne undertekst filer som fx SRT. Jeg håber, jeg bliver glad for det valg.

Jeg købte den hos CineMagic for 5.684kr inkl. fragt. Rabatkoden "pricerunner" giver 100kr i rabat.

http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-ps50c530-plasma-6362p.html

Edit 1:
PS. Jeg prøvede at skrive rundt til forskellige supports pr email, før jeg postede her. Og et par gange har jeg ikke engang fået svar... og mange gange har jeg ikke fået svar nok.. Så jeg kan kun anbefale at ringe til dem.

Edit 2:
Hvis der er nogen der ved hvordan skærmen bedst konfigureres så ville jeg være glad for alle henvendelser.

Redigeret af merlinster - 16-Juni-2011 kl. 14:38
Til top
Rittig Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2010
Sted: DK
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2011 kl. 21:09
LG PK760N

Jeg købte det i Bilka for et par måneder siden.
Det var egentlig den gamle model der var på tilbud, men der var noget med at de havde fået for få fra LG, så de solgte også  LG PK760N til samme pris (5000kr).

Det understøtter dine formater, og er ikke FAT32-begrænset. Jeg har pt en 1Tb disk koblet på til filmafspilning.

Iflg et medlem havde Bilka samme tilbud i sidste uge. Tjek om de har dem endnu, eller hold øje med tilbuddene.

Det er et hammerfedt tv :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu