|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() Sendt: 30-Juni-2008 kl. 21:13 |
|
Hvem kan huske en tv kanal, der hed TV 6? I aftes sad jeg og så den gamle film War Games. Det er den med Matthew Broderick der næsten starter 3. verdenskrig, fordi han med sin computer ringer op til forsvarets computer og begynder at spille krigsspil. Den er fra en tid inden en computer blev hvermandseje. Anyway, filmen har vi optaget på video fra fjernsynet, og min overraskelse var stor, da jeg så et 6 tal på skærmen. Jeg kan ikke rigtig huske den kanal. Jeg kan huske en dansk ZTV, havde de to noget med hindanden at gøre? Vi har aldrig haft kabel, men har haft parabol i mange år. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Viaskvat har en Kanal der hedder TV6. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() |
|
Men distribueres den i Danmark længere? Det kan godt passe, det er en Viasat kanal, det var hos dem vi startede med parabolabonnement. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Mon ikke at man kan se den hvis man har Viasat. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Der var engang en dansk Viasat kanal der hed TV6 - men den findes ikke mere. Se Viasat kanalerne her /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
frankmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
|
Den kan ses ukodet på det svenske DTT. Så hvis du bor i det østlige Sjælland skulle der være en chance . /Frank Redigeret af frankmj - 30-Juni-2008 kl. 23:49 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() |
|
Kanalen ligger på frekvensen 12054V på 5 grader øst og kan tages via parabol og et Viasat abonnement. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det mente jeg da heller ikke den gjorde, ikke i DK. Jeg mener ikke vi havde den længere, da vi gik over til digital parabol hos Viasat. Nu er vi så også gået over til CD. Vi bor i Østjylland, så der er endnu ingen udenlandske DTT kanaler. Jeg var sådan set også bare nysgerrig efter at finde ud af, hvad det var for en kanal, men det har været en viasat kanal. Redigeret af Ham_Der - 01-Juli-2008 kl. 16:55 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Også med et dansk kort? Som nævnt før, jeg savner den ikke. Jeg var blot nysgerrig efter om nogen kender den. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() |
|
Jeg har ikke haft Viasat siden januar, men dengang modtog jeg den med et dansk kort. Underteksterne er dog svenske. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |