|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
God Pris ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
Hej Jazzy Du spørger til hvor 32LB2R kan købes, såvidt jeg kan se har flere af sponsorene den på lager bl.a. undertegnede og f.eks. www.elcity.dk
|
|
Mange hilsener
Michael Damgaard www.godpris.dk |
|
![]() |
|
Jazzy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2007 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Tak for det! Ved du om brummeproblemerne er løst? Hvis det er tilfældet, blir det helt sikkert en kæmpe sucess
I øvrigt: Kan man afhente hos godpris og beholde returretten? Redigeret af Jazzy - 27-Januar-2007 kl. 14:55 |
|
![]() |
|
God Pris ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
Hej Jazzy Det håber jeg da absolut, dem vi har solgt har ikke vist tegn på "brumme lyde" så lad os se om ikke LG har fået dette problem løst. |
|
Mange hilsener
|
![]() |
|
![]() |
Genialt. Som jeg ser det kan man ikke få et bedre TV til under 8k, og det var jo det tråden her handlede om til at begynde med. Tak for svaret. I øvrigt: Kan man afhente hos godpris og beholde returretten? |
|
![]() |
|
nishita ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
32LB2R lyder også som sådan noget jeg er ude efter, men hvad er det nærmeste alternativ hvis man også vil have DVB-T tuner indbygget?
|
|
![]() |
|
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
Jeg var hos tapeconnection i dag i kbh sammen med en af mine venner, som skulle købe en 32 " til sit soveværelse, men vi synes Toshiba ikke stod så godt som R72 b samt design er pænere på samsung, sælgeren mente dog at Toshiba var et bedre tv, men her var vi så ikke enige, Toshiba til kun 7000 er godt nok billigt, men han valgte altså en R71 fra Århus da der kun var R72 i kbh til 7400 stadig 2500 billiger end hos Fona Redigeret af kallek - 27-Januar-2007 kl. 21:22 |
|
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Jazzy Uanset om det er hos os eller andre så kan du sagtens beholde din returret på de 14 dage, hvis du vel at mærke bestiller produktet via den respektive shop på internettet. Med hensyn til den øvrige diskussion omkring LCD til billige priser, så har JVC faktisk reduceret prisen på både nye modeller f.eks. 32A70, og tidligere modeller f.eks. 32S60WU og 32A61BU. Som omtalt i en tidligere tråd så har jeg personligt lidt en forkærlighed for JVC
|
|
Mange hilsener
|
![]() |
|
![]() |
@ Jean! Hej, Er du tilfreds med købet? M.v.h. Jazz! |
|
![]() |
|
nifo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 392 |
![]() |
Folkens, jeg købet jo så det toshiba og blev slemt slemt skuffet. Plastik, Elendig remote som skulle trykkes hårdt, langtsomt reagerende TV, konstant forkert valg af mode så jeg hele tiden skulle rode med at få det til at passe med 16/9 / bred / etc etc, tekst tv søgte ofte, osv osv. Jeg var alt andet end imponeret. Kort og godt var jeg kongeskuffet og returnerede det. Købte istedet samsungen, dog i en 37". Bortset fra en anelse mat sort, så er dette tv på alle leder og kanter et bedre køb i mine øjne. Billedet er fint, designet slår toshibaen med flere længder, remoten er fin, styringen af TV'et er nice (det reagerer også fint), tekst-tv kører uden ventetid osv osv. Alt i alt er jeg meget meget glad for at jeg istedet røg på Samsungen.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Fik du set på JVC? For så ville du måske blive skuffet over Samsung'en. Bl.a. med henvisning til God Pris' bemærkning. Men også mit eget 37" er et supergodt fjernsyn. Og ja, jeg har også lidt forkærlighed for JVC
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |