|
TV beskadiget af Post Danmark |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nagash. Jeg er enig med dig selvom jeg tror du er neurologen.
![]() Situationen som du nævner til sidst, er desværre ikke ualmindelig. Og den ses i mange brancher. Nogle forretninger fx jem&fix nævner direkte at personalet ikke er uddannet til rådgivning. Dette muliggør lave personaleomkostninger. Redigeret af bentpetersson - 19-Juli-2014 kl. 23:33 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Jeg ser nu mig selv som den praktiserende læge. Jeg ved en masse om alle områderne i Elmutanten. Men jeg ved ikke alt om et enkelt område, hvilket de ansatte i de forskellige afdelinger burde :)
Men skid nu hul i det. Sagens kerne er, at de giver god service, og det virker det også til i dette tilfælde. Og ja, det ser man desværre alt for tit. Og det er sgu synd :(
|
||
![]() |
||
rumguf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 157 |
|
Det med phonokablet (ja, det bruger jeg. Jeg har også en integreret forstærker som vejer 30 kg og intet kan ligesom jeg spiller og køber både vinyl og cd'er - deal with it) var blot et eksempel på butikkens inkompetente medarbejdere. Jeg har haft dårlige oplevelser i forbindelse med både digitalkameraer og smartphones.... noget jeg antager at de skal have forstand på?
Jeg kommer der ikke mere, men humøret er i øvrigt fint (sukkermadder eller ej) ;-)
|
||
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic www.soundcloud.com/kbeesmusic |
||
![]() |
||
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
|
I et analog phono kabel er impedansen 50 ohm, så der forskel
![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
|
Er det ikke kun dem til video eller "digital" brug? Klaus |
||
![]() |
||
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
|
Nej, det er omvendt. Dem til spdif og til video er 75 ohm lige som et antennekabel. Dem til analog er i princippet 50 Ohm, men det giver vist ikke rigtig mening ved de frekvenser. I praksis er analogkabler da også udformet på alle mulige mærkelige måder fordi det nok ikke gør nogen særlig forskel. Til gengæld kan man så skrive alt muligt mærkeligt i reklame brochuren. Redigeret af dpny - 01-August-2014 kl. 21:20 |
||
![]() |
||
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
|
Det har noget med impedans(Z) tilpasning at gøre, indgang(Zin) og udgang(Zout) skal passe sammen, få at overføre det helt korrekte signal
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |