recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv billed og lyd fra forstærker passer ikke sammen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv billed og lyd fra forstærker passer ikke sammen

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tabbycph Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2014
Sted: Kbh S
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tabbycph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 16:51
Har du også en Yousee HD boks ?
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2013
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 17:38
Ja, jeg har den uden harddisk. Som sagt tror jeg ikke det er boksen der er problemet. Mit bud er at det er billedprocessoren i TVet der forsinker billedet så lyden kommer først. Jeg ved ærligt talt ikke hvad du kan gøre andet end at købe en anden reciever.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 20:26
Lad mig gætte: Samsung tv.

Ny forstærker......

Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tabbycph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 20:51
Jeps det er et samsung tv og ja det må være billedprocessoren i tv't der gør det.

Kigger en på Yamaha RX-A2030 og har læst rigtig meget godt om den.
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 00:04
Hvis tv'et har en game-indstilling, så prøv at vælge den. Den indstilling kører nemlig uden om en del af diverse "billedforbedrene" processer, som kan forsinke billedet.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 00:23
Prøv at opdatere TV'ets software, det har hjulpet mig ud af problemet før og jeg har også Samsung TV samt YouSee boks (Samsung).

Redigeret af Skyum - 09-Februar-2014 kl. 00:24
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2006
Point: 702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 00:29
Prøv evt. at slå al billedbehandling af i fjernsynet.
Til top
Kennethxyz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Januar-2008
Point: 269
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kennethxyz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 13:04
Jeg havde samme problem med mit samsung. Sæt tv'et i game mode (ingen billedbehandling) så følges lyd og billede ad igen.
Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5
Mac Mini
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Point: 1320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af Kennethxyz Kennethxyz skrev:

Jeg havde samme problem med mit samsung. Sæt tv'et i game mode (ingen billedbehandling) så følges lyd og billede ad igen.

as i said
Til top
Kennethxyz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Januar-2008
Point: 269
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kennethxyz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 16:28
Undskyld havde ikke set dit svar
Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5
Mac Mini
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tabbycph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 21:22
Jeps det hjalp, havde ikke set at der var sådan en funktion i tv'et. Men vil alfligevel købe mig en ny forstærker.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu