|
Tv bliver sort ved film |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Folmer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: København Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2013 kl. 10:03 |
Hej håber der er en derude der har en ide om hvad der kan være galt.
Problemet er som følger: Når jeg ser film sker følgende tre ting. Tv'et bliver sort og lyden forsvinder i et par sekunder hvorefter det kommer tilbage. Der er flimmer på skærmen (lidt ligesom et slidt vhs bånd) Tv'et bliver helt sort, lyden stopper og der kommer en boks på tv'et hvor der står "format ikke genkendt" Jeg kan se på min blu-ray afspiller at filmen forsat spiller imens dette står på. På min reciever, skifter lydformatet på receiverens skærm fra DTS/Dolby til Stereo. Dette er sket med forskellige HDMI kabler, så fejlens burde ikke ligge her. Mit setup er som følger: Reciever: Denon AVR1912 (HDMI til tv) Bluray: Panasonic DMP-BDT320 (HDMI til reciever) Tv: LG M2762DP
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv med HDMI direkte fra Blu-Ray afspiller til TV.
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Folmer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: København Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Efter lidt juleferie og eksamenslæsning, har jeg fået det testet endnu en gang. Fejlen sker ikke med HDMI direkte fra Blu-Ray afspiller til TV. Heldigvis er der stadig garanti på Reciveren, så den må et smut ind til HIFI Klubben. Nogen der har en ide om hvad fejlen kan skyldes?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |