recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV bord - TT 55 eller UNNU
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV bord - TT 55 eller UNNU

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaab Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Marts-2011
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV bord - TT 55 eller UNNU
    Sendt: 09-Februar-2012 kl. 13:31
Jeg skal have et nyt TV bord til mit setup, og jeg har efterhånden snævret mig ind på 2 modeller:

Og her kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre fra de af jer, der selv har et af de møbler derhjemme.

- Hvordan har du sammensat det? (åbne hylder, stoflåger, lukkede trælåger, skuffer m.m.)?
- Nu hvor du har draget erfaringer med det, ville du så have sammensat det på en anden måde i dag?
- Hvad er pros og cons ved den model I har?

Jeg forestiller mig, at jeg gerne vil have et møbel med stoflåger i begge sider og skuffer til film og lignende i midten. Det giver dog bare et andet problem, da jeg godt kunne tænke mig at få centerhøjttaleren i midten, hvor der er lukket af, så man ikke kan se den. Det kræver bare en stoflåge i midten, hvor jeg jo gerne vil have skufferne til film.

Hvordan sikrer jeg mig, at jeg får den optimale løsning, hvor mest muligt er gemt af vejen? Det gælder både ledninger, højttaler og hi-fi.

Jeg vil i øvrigt meget gerne høre om andre lignende møbler, som I har købt og er glade for.

Redigeret af kaab - 09-Februar-2012 kl. 13:33
Samsung PS50C7705
Samsung BD-C5900
Sony STR-DB925
Bose Acoustimass 6
WDTV live HD
Logitech Harmony One
Til top
kaab Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Marts-2011
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2012 kl. 20:27
Anyone? Smile
Samsung PS50C7705
Samsung BD-C5900
Sony STR-DB925
Bose Acoustimass 6
WDTV live HD
Logitech Harmony One
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu