|
TV bord - TT 55 eller UNNU |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kaab ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2011 Sted: Kolding Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2012 kl. 13:31 |
Jeg skal have et nyt TV bord til mit setup, og jeg har efterhånden snævret mig ind på 2 modeller:
Og her kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre fra de af jer, der selv har et af de møbler derhjemme. - Hvordan har du sammensat det? (åbne hylder, stoflåger, lukkede trælåger, skuffer m.m.)? - Nu hvor du har draget erfaringer med det, ville du så have sammensat det på en anden måde i dag? - Hvad er pros og cons ved den model I har? Jeg forestiller mig, at jeg gerne vil have et møbel med stoflåger i begge sider og skuffer til film og lignende i midten. Det giver dog bare et andet problem, da jeg godt kunne tænke mig at få centerhøjttaleren i midten, hvor der er lukket af, så man ikke kan se den. Det kræver bare en stoflåge i midten, hvor jeg jo gerne vil have skufferne til film. Hvordan sikrer jeg mig, at jeg får den optimale løsning, hvor mest muligt er gemt af vejen? Det gælder både ledninger, højttaler og hi-fi. Jeg vil i øvrigt meget gerne høre om andre lignende møbler, som I har købt og er glade for. Redigeret af kaab - 09-Februar-2012 kl. 13:33 |
|
Samsung PS50C7705
Samsung BD-C5900 Sony STR-DB925 Bose Acoustimass 6 WDTV live HD Logitech Harmony One |
|
![]() |
|
kaab ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2011 Sted: Kolding Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anyone?
![]() |
|
Samsung PS50C7705
Samsung BD-C5900 Sony STR-DB925 Bose Acoustimass 6 WDTV live HD Logitech Harmony One |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |