recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tv bord?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettv bord?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mr.Minister Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Emne: tv bord?
    Sendt: 10-November-2010 kl. 16:21
Hejsa.
 
Ved ikke om jeg er den eneste med dette problem, men jeg kan simpelthen ikke finde et tv bord der passer ind med mit udstyr og krav.
 
Jeg vil gerne have et bord i eg, og jeg har reciever, PS3, TV boks, blu-ray afspiller. TV et skal stå oven på, eller måske på vægen med center højtaler på bordet istedet.
 
Jeg har en ny yamaha reciever, som min skal bruge 22 cm i højden, og det er her problemet er. Der er masser af "små" borde, hvor der bestemt ikke er plads til ordentlig udstyr.
 
Kan nogen hjælpe?
 
-Vægen er 180 cm (bordet behøver ikke fylde hele vægen, men min 140 cm)
-skal være i eg
-Skal være simpel med 4 pladser til udstyr
 
MVH
Martin K
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2386
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2010 kl. 23:52
Hvis du er lidt fiks på fingrene, så check lige det her Anderson har gang i http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=44782&PN=21&title=mr-anderson-nyt-hjem-og-nyt-diy-mbel

Hvis du finder ud af hvilke mål du skal bruge kan du ret billigt få et firma som Silvan til at skære pladerne ud af en bordplade og de har også værktøj til at runde kanter og den slags. Det der resterer er lidt arbejde med en boremaskine så du kan få tingene skruet sammen. Det er ikke helt lige så nemt som et samlesæt fra Ikea, men næsten, og du kan få det i præcis de mål du vil have.

Der er også masser af inspiration her http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=47929&PN=1&TPN=1

..og ja, det meste standard reol/tvbordværk der er enten for smalt eller for småt, det er ret belastende.
Til top
Mr.Minister Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2010 kl. 21:47
Super, tusind tak for de 2 links. Har kigget meget på dem, og tror jeg laver een selv. Har lige fået lavet vindueskarme af egetræsbordplader, så det bliver sikkert fedt at bygge selv.
 
Så er det bare at finde blyanten frem!!
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2386
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2010 kl. 23:14
Oprindeligt skrevet af Mr.Minister Mr.Minister skrev:

Så er det bare at finde blyanten frem!!


Ja, og kameraet så vi andre kan følge med i processen og bliver misundelige.. Wink
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu