|
TV Browser der ikke crasher. :-) |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Vi har en Intel Compute Stick. Den sidder i en HDMI port på en lille Yamaha receiver. Jeg syntes at den en gang imellem mister lyden hvis vi lader den køre natten over. Men det er måske ikke noget problem for jeg, hvis ikke ikke bruger lyden. Men jeg vil foreslå at du køber den med 14 dages returret. Så vidt jeg husker følger der et HDMI forlænger kabel med. Men ellers læs min '10 dage med Intel Compute stick' og fortsættelsen i samme tråd: Den vil have den fordel at du selv kan vælge hvilken browser du vil bruge. Den er nu i USA kommet i en ny udgave med en ekstra USB 3.0 port. Mon ikke den nye også kan fås i Danmark. Hilsen Carsten. |
|
Sebastian-Petersen
Ny bruger Oprettet: 06-December-2015 Sted: Select a state/ Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror VIRKELIG du har reddet mig her! Det er da totalt det vi har brug for tænker jeg. Spørgsmålet er bare om browseren kan håndtere det alligevel, eller om det mere bare er selve skærmen, de har bygget til at håndtere 24/7. Jeg ser på det! Enten det, eller sådan en intel computerbamse i siden. :-) |
|
Sebastian-Petersen
Ny bruger Oprettet: 06-December-2015 Sted: Select a state/ Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for forklaring! Jeg overvejer lige, om det er sådan en vi skal have.
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen. Hvis du ønsker at bestille en Intel Compute Stick ville jeg undersøge hvad en med Windows 10 koster. Jeg har selv gratis opgraderet vores fra Windows 8.1 og til Windows 10. Men den mulighed udløber den 29 juli. Det er i morgen. Hilsen Carsten |
|
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
I er garanteret verdensmestre i hjemmesidelavning, så der er nok ikke læk i noget I selv har lavet. Måske, hvis det er en ekstern side, kan der være noget ide i at se om siden rent faktisk lækker, enten via specifikke tools eller blot ved at glo i taskmanageren over tid. Vær i den forbindelse opmærksom på at Chromes memoryhåndtering er lettere kompleks.
At det ikke umiddelbart crasher på en PC, kan måske hænge sammen med at en sådan har væsentligt mere RAM end en skærm fra Samsung, og dermed meget længere tid at løbe på. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |