|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Ja, men nu skal jeg jo ikke have en 32" computerskærm vel ![]() Så er der slet ikke nogen der har en løsning, udover 24" Samsung FX2490HD. Jeg er godt klar over det er 10" pr. meter, men altså... Det er et soveværelses TV, dvs. jeg bare skal falde i søvn til det... Men ville høre jer efter, om der ikke findes en 26" TV-skærm, der kan bruges til computerskærm via DVI > HDMI porten, og som kan vise 1:1. |
|
|
|
![]() |
|
Thuekr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-November-2010 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Det TV du selv foreslog http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=811520 kan du køre 1:1 mapping med dit grafikkort. Du får muligheden at vælge denne opløsning, når du kobler TV'et til over HDMI'en [TV og grafikkort snakker sammen, modsat en RGB[vga] tilslutning].
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Hvordan kan du være sikker på det? Ja undskyld jeg spørg, men jeg forstår intet af det her :D
Min computer har et gfx kort der hedder GeForce 8800 GTS fra Inno3D http://www.inno3d.com/products/graphic_card/gf8/8800gts.htm Det må selvfølgelig gerne være en skærm der kan vise 1:1 billede. Men det mener du jo så at den kan. Men får jeg så den mulighed da jeg kører DVI > HDMI og IKKE VGA? |
|
|
|
![]() |
|
Yesper82 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Kan man ikke justere opløsningen efter tv'ets fysiske opløsning?? flere HD-ready fladskærme har f.eks. en opløsning på 1024x768. Så burde billedet da blive 1:1 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Skærmen har en opløsning på 1366x768 punkter. Der er dog ikke noget der hedder 1366x768 punkters opløsning på noget grafikkort - det er kun 1360x768 hvis den skal komme i nærheden. Hvis du skal have 1:1 pixelmapping, så skal skærmen altså kunne slukke for 6 kolonner af pixel på skærmen - det er ikke noget du bør forvente at den kan.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
![]() |
Dvs. der ikke findes et TV der kan køre 1:1 pixelmapping? Men man skal ud og have en PC-skærm med TV-tuner i stedet? Som Samsung FX2490HD?
Langt de fleste 26" TV kører jo 1366x768 ![]() Redigeret af ladiesman217 - 06-December-2010 kl. 22:25 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |