recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tv der viser sd kanaler i perfekt kvalite
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettv der viser sd kanaler i perfekt kvalite

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40576
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 00:00

FULL HD på et panel i den størrelse er totalt Overkill. Der er ingen fordele ved det.

Remoten, den går jeg ikke så meget op i, når først TVet er indstillet bliver den stort set kun brugt til kanalskifte og tænde/slukke.

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 00:07
det var blot om kanal skift ligger sådan at man ikke skal ned i bunden af remoten ligsom på sony remoten
Til top
T-Ras Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-November-2008
Sted: Denmark
Point: 334
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 00:10

Så find evt. en universalremote du synes om. Det er en merudgift på 3-800 kr. afhængigt af model. Så kan du også styre resten af dine ting fra samme remote.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40576
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 00:12

Den har jo de sædvanlige nummer taster samt < CH > til foremålet. Derudover ved jeg ikke precist hvordan den ser ud.

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 00:14
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

En panasonic 37 tommer x10 vil med garanti vise et langt bedre SD billede end dit w5500. Den bruger ikke meget mere strøm.
når du ser hvad den bruger er jo max forbrug på en hvidskærm. Når den er indstillet bruger den cirka det halve af max

den ser interesant ud og det har ikke noget og sige at det ikke er full hd hvad det så end betyder ifh til alm hd

med tiden overvejer jeg en panasonic bd afsp vil den køre ligså godt som hvis det var full hd ?

blu-ray ser kanon ud på en x10 og glem alt om full HD på en 37 tommer.
man skal stort set side inde i skærmen, for at se en forskel.
Men desværre er dens remote lidt dårligere end dens afløser px80. Men den virker fint og man kan altid købe en smart multi remote.
Til top
baekgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2009
Point: 502
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 12:53
hvordan er shadow detail på x10? jeg ved at på g10 er den ikke ret god, når det kommer til sd signal.
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2008
Point: 503
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 13:16

Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Hvor er Tv'et købt henne? For det lyder som om, at forhandlerne, som så mange gange før, ikke kan finde ud af at rådgive sine stakkels kunder ordenligt.

Hvorfor? Nu har jeg selv set w5500 og synes det levere et ganske fint billede selv på analog signal set i forhold til mange andre mærker og w4000

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 16:01
Oprindeligt skrevet af baekgaard baekgaard skrev:

hvordan er shadow detail på x10? jeg ved at på g10 er den ikke ret god, når det kommer til sd signal.

bare husk det er i forhold til en pioneer og en ikke lcd skærm
hvis det er fra testen på flatpanels du har den viden.

har selv og pio og en g10 viser langt bedre shadow detail i forhold alle skærme i den prisklasse. Har jo selv rodet med en g10 i 2 dage i en stue.
ikke set den i Fona.

Redigeret af xcardman - 08-Maj-2009 kl. 16:04
Til top
baekgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2009
Point: 502
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 18:36
Jeg har også selv en g10, og syntes at shadow detail er lidt et problem, specielt når det er sd og dvd. Har ikke prøvet blu ray da jeg ikke ejer en sådan. Men ved HD kanaler er det klart bedre.
Men efter min mening er der stadig problemer med eksempelvis sorte jakkesæt. Hvor det ligner en sort plade. Dvs. der mangler flipper og detaljer. Men om det er pga SD signalet. eller skærmen, er jeg ikke klar over.
Eller om jeg ganske enkelt er for krævende.

Nu var det også en sammenligning med x10 jeg søgte.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu