|
Tv egnet til Stofa smarttv? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der nogen der kan linke til et tv i 45-50-55 tommers størrelse der kan optage en stofakanal, mens man ser en anden. Det er den store stofakabel pakke, men disse er jo ikke kodede, så det skal vel bare have twin digital kabel tuner, ikke? Og så kunne optage.
Har fundet mange fine harddiskoptagere, men et tv med indbygget synes jeg er svært at finde. |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det vil du heller ikke kunne finde, der tilsluttes en seperat HDD. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
Slutter gerne en ekstern hdd til, bare det er lidt at programmere en optagelse for min gamle mor :)
Tak for link til zulfo, men puha det var umiddelbart dyrere end jeg troede. Hvis det er niveauet må jeg nok holde mig til en hddoptager. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er jo nemt naar det er Digitalt, da det som bekendt sker via EPGen, hvor udsendelsen markeres, og der trykkes Rec, faerdigt arbejde. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4659 |
Nærmest alle tv gennem de seneste 3-4 år har haft optagefunktion (med en tuner). Det kræver blot, at man sætter en USB-harddisk til på bagsiden. Tv med to tunere (så man kan optage og se en anden kanal) inkluderer lige pt: 2013 top Smart TV fra Samsung og Panasonic + B&O BeoVision 11 og visse Loewe tv. 2014 top Smart TV fra Samsung, Panasonic + 4K-tv fra Sony og 8000-serie Philips tv.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |