recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV går i sort og ekko på lyden - Hva skyldes det?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV går i sort og ekko på lyden - Hva skyldes det?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
doit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Emne: TV går i sort og ekko på lyden - Hva skyldes det?
    Sendt: 18-Januar-2010 kl. 18:09
Mine forældres X10 går nogengange i sort og der er ekko på lyden. De kan sagtens skifte på fjernbetjeningen og så går det væk igen.

De har:

x10 tv
BOSE 321
Pace digitalmodtager

X10eren er sat til BOSE anlægget med et component kabel, og fra boks til tv går der et HDMI kabel.

Hvordan kan jeg tjekke hvad der er i stykker? Jeg kan selvfølgelig sætte boksen til et andet tv, men så kan de ikke se tv i stuen og det kommer jo kun i perioder, så er svært at tjekke.

Nogen der har oplevet at deres TV laver ovenstående nummer??
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2010 kl. 12:56

Jeg tror personligt ikke at det er tv'et der laver ulykker, men deres digitalmodtager...

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu