|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
arear51 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-April-2009 Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 25-April-2009 kl. 18:02 |
Hej alle på Recordere.dk Jeg har et spørgsmål er der ikke en herinde der kan lave en super guide til mig hvordan jeg kan få tv guide med meedios ultimamte jeg har prøvet med mit mediacenter at få oprettet tv guide men jeg må indrømme jeg har opgivet det da alle mine kanaler ikke vises i min tv guide også selvom de har opdateret den med den seneste opdatering, jeg har oveni købet brugt area code 0000 da jeg har læst mig frem til at det skulle hjælpe men ligeledes hjalp det ser frem til en nyttig guide på forehånd tak Area51 |
|
![]() |
|
arear51 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-April-2009 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Hej alle på Recordere.dk for mange stavefejl i den første derfor denne mit mediacenter er et aopen 945gt-m8 kabinet med 2gb ram intelviiw cpu køre super godt i post og efter opdateringer jeg har vista premium på den og vil have installeret Meedios ultimate da jeg syntes det virker mere lovende end vistas MCE. jeg har prøvet med mit vista mediacenter at få oprettet tv guide men jeg må indrømme jeg har opgivet det da alle mine kanaler ikke vises i min tv guide også selvom de har opdateret den med den seneste opdatering, jeg har oveni købet brugt area code 0000 da jeg har læst mig frem til at det skulle hjælpe men ligeledes hjalp det jeg har prøvet at implementere flere tv guides men det hjalp ikke og har i den forbindelse valgt at opgive vista da jeg syntes det ikke spiller otb. derfor faldt jeg over meedios ultimate der er opensource herligt go jeg syntes deres gui er meget pænere end vistas og derfor vil jeg gerne bruge dette med tv guide Jeg har et spørgsmål er der ikke en herinde der kan lave en super guide til mig hvordan jeg kan få tv guide med meedios ultimate ser frem til en nyttig guide på forehånd tak Area51 Redigeret af arear51 - 25-April-2009 kl. 19:36 |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Jeg har brugt Meedios gennem lang tid og syntes virkeligt godt om hvordan man selv kan indstille og ændre alt. Desværre virkede mit tuner kort kun med dens eget software så lige netop opsætning af live TV kan jeg ikke hjælpe dig med.
Så jeg vil anbefale at du kigger på Meedios forum: http://www.meedios.com/forum/viewforum.php?f=2 Jeg er dog selv skiftet til Windows 7 i sidste uge fordi den kan finde mit tuner kort og fordi Meedios var for langsomt og besværligt i længden. Det kan dog godt være jeg prøver Meedios igen en dag fordi den måde man kan opsætte interfacet på i Meedios slår alle andre media center programmer jeg har prøvet. |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |