recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv i 32'' anbefalinger...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv i 32'' anbefalinger...

Besvar Besvar Side  <1234 12>
Forfatter
Besked
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af 9els1 9els1 skrev:

Har selv købt et Philips 32PFL6007 som "ekstra tv" (Købt i Bilka på tilbud til kr. 3.299) som jeg er meget tilfreds med...man skal bare huske at slå alt hvad der relaterer sig til billedbearbejdning fra Wink

Selvfølgelig og tak for din deling, nogle anbefaler Sony andre Philips. derfor tænker jeg på om de kan være lige gode. 
Og nogle anbefalinger med LG, Samsung og Panasonic?
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Oprindeligt skrevet af fredekb fredekb skrev:

Omkring 2 meter. Der er dog ikke plads på væggen til større end Max 37''

Det er jo smart, at der pludselig ikke er plads for væggen til mere end 37 ". Så er du jo fri for at blande din fars holdning ind i diskussionen.

Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt med et større, men da jeg skal have lavet værelset om efter konfirmation er der sikkert plads til 42'' men må ikke få et på den størrelse. 
Håber vi snart kan stoppe med at skændes over at 42'' ikke er for tæt fra 2-2.5 m.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19753
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 17:21
3D på så lille et tv er nærmest spild af penge. Har du forelsket dig i et Philips, så tager du et Philips...........

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 17:29
Oprindeligt skrevet af fredekb fredekb skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Ville også sige Sony i LCD i den størrelse du kigger.

Altså vent med at kigge.

har du mulighed for at uddybe hvorfor? 

Jeg ved der er nye modeller på vej, har set Panasonic's nye og Sony's. Ingen af dem har 32'' i 3D på 2013 modeller.
Venter stadig på lister fra Flatpanels.dk med Samsung, LG og Philips. Derfor kigger jeg allerede nu så jeg er forberedt.

3D ???
Tror du skal op i størrelse
Eller nogle små 3D briller
E.L.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 17:33
Jeg sjuskede, læste ikke du ville have 3D.
Har 3D på mit 40" og har brugt det under ti gange. skærmen er for mig ikke stor nok tl, at det bliver spændende.

Grunden til jeg foreslår Sony er, at de bedste billeder jeg har set i den størrelse, er på Sony tv, til prisen.
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 17:59

Har 3D på mit 40" og har brugt det under ti gange. skærmen er for mig ikke stor nok tl, at det bliver spændende.

Grunden til jeg foreslår Sony er, at de bedste billeder jeg har set i den størrelse, er på Sony tv, til prisen.

Velkommen i klubben
Jeg har Pana i både VT30 og 65"VT50
4 par briller...ikke pakket ud endnu,

Fis i en hornlygte...salgsgas af værste skuffe

DER HAR IKKE VÆRET EN ENESTE UDSENDELSE ENDNU
E.L.
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 19:06

Så ingen syntes det er værd at købe et tv pga bl.a. 3D som jeg ellers gerne ville have fordi det er 32''?

De har desværre hverken de tv jeg vil se på i: Fona, expert eller Elgiganten. Så har ikke mulighed for at se billedet live som mange anbefaler. Derfor er dette grunden til jeg spørger herinde og på flatpanels.dk Wink
Men tak for info Smile
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 19:14
Og med 3D kommer det så ikke an på hvor langt væk man sidder? Vil købe et vægbeslag så det kommer tætter på...
Til top
Svelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-November-2008
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svelle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 20:10
Hvis du har planer om at ville kunne se film i forskellige formater fra f.eks. ekstern harddisk, kan du godt glemme alt om Sony. Det er næsten håbløst at få til at virke. Synes det er værd at vide, hvis man forventer at usb-afspilning vil virke "out of the box".

Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 21:19
Det var netop hvad jeg havde tænkt... Så er det Sony et ''No go'' Hvordan klarer Panasonic, Samsung, LG og Philips dette?
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 21:51
P.S. Nogle Philips ejere der har opleve disse problemer: 
http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=26461
http://www.supportforum.philips.com/en/showthread.php?7088-47pfl6877t/page2
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 22:13
Jeg kan ikke bidrage med ret meget, har altid selv kun set på store plasma skærme, men jeg kan sige, at heroppe nordpå, der ved jeg en forhandler stoppede med at have Philips - kun pga fejlraten...

Der var så mange problemer og fejl, at de gad ikke bøvlet mere. Ret skal være ret det efterhånden nogle år siden, og der kan være sket meget siden. Det sidder dog altid i mit baghoved og alene pga det ville jeg aldrig selv turde købe Philips. (Bare kald mig konsevatin med det ;p)

Jeg synes som de andre Sony har ok pæne billeder, og ja, 3D er det værste salgsfis der er proppet i de fladskærme! ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu