|
TV i sommerhus gået i stykker - mistænker lejer |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fået forsikringen til at tage det. Den gik lige igennem. Men selvfølgelig med afskrivning. TV'et ryger på lossen en af dagene. Fandt et brugt C9 65" til 4200kr
@Jetdirect: Har nogenlunde styr på reglerne. Spørgsmål gik på om man kan overbevise forsikring om at TV har være fysisk misbrugt, og det kunne man godt. Vi tjekker også altid huset, da det er med servicekonsulent, så altid den samme der tjekker folk ind og ud, og gør rent, men det betyder ikke at man fanger alt. ¨ Der er link til huset i min signatur hvis nogen skulle have interesse :-)
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
godt og høre du får lidt ud af det. Du kan vælge og bruge små mellem kabler som så ligger fremme som bruger så kan tilslutte til istedet for man skal rode på bagsiden af tv, evt mærk kabler op hvilke port numre de har. |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
Nå ja, det glemte jeg at nævne. Jeg satte et HDMI kabel i TV og fastgjorde det med strips. Den hænger så på siden af TV'et så lejerne kan se den, inden de begynder at mosle med TV'et :-)
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6490 |
Damn en god pris for 65” c9
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4990 |
Det har kun kostet 12k for 3 år siden, så er brugtprisen vel spot on
![]() Redigeret af Munch - 13-Januar-2023 kl. 17:09 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |