recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tv i stykker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettv i stykker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Direkte link til dette indlæg Emne: tv i stykker
    Sendt: 06-Februar-2008 kl. 20:32

ja så gik  mit hitachi endnu engang i stykker, det viser sig at være tuner delen.kan ikke sende atennesignal rent.

det har så været til rep siden 3 januar,så mit spørgsmål er findes der ikke en regel der fortæller hvor lang tid det må tage at lave evt et link til noget.

det skal lige siges at det er 3 gang det er til rep, så har sammenlagt  været til rep over 3 mdr.

 











Til top
doit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2008 kl. 20:35
hvis det 3. gang kan du få et helt nyt eller pengene retur.
Til top
Sonylcd Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2008 kl. 20:44
hvad er det for en fejl
sony
Til top
thandsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2008 kl. 21:12

det kommer helt an på fejlen

Hvis det er 3. gang med SAMME fejl..og det skal være samme fejl, så ja.. har du ret til en ny eller penge retur..

 

men teknikerne som laver finder nok noget andet der skal skiftes ud, så dette ikke lykkedes for dig!

 

thandsen was here...!
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2008 kl. 21:28

1 første gang var det strømforsyningen der havde en meget høj hyletone.

anden gang kom den så ind igen med den samme hyletone og der skrev de så at de havde skiftet en eller anden dims, men at den ikke overskred de decibel der åbenbart må være.jeg havde så sat et stykke tape på mellem tv og bagbeklædning og det var der sørme stadigvæk så de må være dygttige til at skifte noget i fjernsynet uden at fjerne bagbeklædningen.

og nu er det så selve antenne stikket på fjernsynet der er en løs forbindelse i, hvilket så gør at den ikke modtager signalet uden sne på.

så gud hvor er jeg træt af hitachi, samt det at havde købt en forsikring på 5 å der ikke det mindste, samt det at skulle undvære sit tv i måndesvis 











Til top
hestee Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Februar-2008
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2008 kl. 20:13

forbrug.dk har en masse gode fortolkninger af købeloven, nok det tætteste man kommer på en facit liste.

Til dit problem er der denne side http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/36/

Købeloven er skruet sådan sammen at der ikke er en facit liste, men mange forskellige måder at fortolke den på, det bedste man kan gøre, er at kigge på tidligere afgørelser og dømme ud fra det.

Det med de 3 reparations forsøg med samme fejl, er netop noget man har sat ud fra tidligere afgørelser, og ikke noget der står i købeloven..

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu