recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv kanaler via bredbånd?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv kanaler via bredbånd?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rustkongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Februar-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rustkongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv kanaler via bredbånd?
    Sendt: 24-Oktober-2020 kl. 22:35
Hej

Jeg har aldrig prøvet andet end at have tv via antenne kabel. 
Jeg har selvfølgelig haft streaming tjenester som viaplay og Netflix også. 

Men jeg kunne godt tænke mig at vide om man kan købe en bland selv tv pakke via nettet?

Jeg er tvangsfodret med Yousee bredbånd hvor jeg bor og intet andet.

Jeg har grundpakken ved Yousee og er simpelthen ved at være dødtræt af udvalget. Fredag aften var der vild med dans og fællessang! Og en helvedes masse reklamer!! Jeg er ved at være bundtræt af måden det fungerer på. 

Jeg kunne godt tænke mig en pakke hvor jeg helt selv kan vælge de kanaler jeg skal bruge... Det er ikke så meget prisen det kommer an på.

Jeg er interesseret i kanaler som TV2, Zulu, TV3, TV3+, Discovery, Geografi al... Vil gerne uden om DR. 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2020 kl. 22:45
Youtv.dk har lige det du søger....

For øvrigt, hvorfor vil du undgå dr, det er den eneste tjeneste du betaler til, uanset om du vil eller ej!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2020 kl. 22:51
 You TV har det meste af det ja, men ikke Discovery, men der er ikke andre udbyder hvor det er så godt som valgfrit., med You TV er der tvungne kanaler, DR, Xee, Paramount+ og Fox+.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2020 kl. 06:39
BoxerTV har det - det hedder Boxer flex - og her får du både antenne og bredbåndstv (streaming) løsningen i en og samme pakke.

Fungerer fint på f.eks Apple TV

Men uanset hvad du vælger slipper du ikke for at betale for DR kanalerne .


Redigeret af filmfreak - 25-Oktober-2020 kl. 06:59
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2020 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af rustkongen rustkongen skrev:

Vil gerne uden om DR. 

Af ren nysgerrighed, hvorfor? De koster jo ikke ekstra, dem betaler du via din medielicens.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu